معاون فرماندار لارستان: هفته دولت فرصت خوبی برای بیان موفقیت های دولت تدبیر و امید است

معاون فرماندار لارستان: هفته دولت فرصت خوبی برای بیان موفقیت های دولت تدبیر و امید است
جلسه ستاد گرامیداشت هفته دولت در لارستان به ریاست علی اصغر علی پور معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه لارستان و با حضور بخشداران و تعدادی از روسای ادارات شهرستان به عنوان اعضای اصلی ستاد در محل فرمانداری تشکیل گردید.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛ در ابتدای این جلسه علی پور معاون برنامه ریزی فرمانداری در سخنانی ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و نام و خاطره شهیدان والامقام دولت، شهیدان رجایی و باهنر خطاب به مسئولین ادارات شهرستان اظهار داشت: ارائه عملکرد نظام و دولت به مردم بایستی توسط تمامی دستگاههای اجرای شهرستان صورت پذیرد.

وی گفت: هفته دولت فرصت خوبی برای بیان فعالیت ها و اقدامات موثر دولت تدبیر و امید است و روسای ادارات شهرستان از این فرصت به نحوشایسته استفاده نمایند.
وی در ادامه سخنانش کارنامه دولت تدبیر و امید را قابل قبول دانست و افزود: تک رقمی شدن کاهش نرخ تورم، رشداقتصادی، اجرای طرح نظام سلامت، روابط و دیپلماسی با کشورهای خارجی و غیره از جمله خدمات مهم و ارزنده ای است که دولت تدبیر و امید در شرایط بد اقتصادی انجام داده است.
وی همچنین به بحث مهم اقتصاد مقاومتی هم اشاره کرد وگفت: امسال کارگروههای تسهیل و رفع موانع تولید را در شهرستان تشکیل داده ایم که در این زمینه با تشکیل ۲۰جلسه این کارگروه فعالیت خوبی داشته است.
علی پور ادامه داد: این کارگروه مسائل و مشکلات بیش از ۱۷واحد  تولیدی و صنعتی را بررسی و مسائل و مشکلاتشان حل و تعدادی نیز در دست پیگیری است.
وی در پایان از همه ادارات شهرستان خواست که کمک کنند تا در هفته دولت خدمات و دستاورد های دولت را به مردم معرفی نمایند و به مردم امید دهند. سپس کمیته های تخصصی ستاد هفته دولت در شهرستان لارستان مشخص گردیدند.
در پایان نیز هر یک از حاضرین در جلسه به بیان دیدگاهها، نقطه نظرات و پیشنهادات و آمادگی خود را در رابطه با اجرای برنامه های پیشنهادی پرداخته که پس از بحث و تبادل نظر و جمع بندی توسط دبیر جلسه تصمیماتی اتخاذ و به تصویب اعضاء ستاد رسید.
نوشته معاون فرماندار لارستان: هفته دولت فرصت خوبی برای بیان موفقیت های دولت تدبیر و امید است اولین بار در سایت خبری شهرستان خنج پدیدار شد.

معاون فرماندار لارستان: هفته دولت فرصت خوبی برای بیان موفقیت های دولت تدبیر و امید است


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog