این یک آگهی تبلیغاتی است!

قصه از این جا شروع شد كه چند آدم معمولی بودیم با آرزوهای غیرمعمولی، یك روزی كه جمعمان جمع بود، یكیمان از در رسید و گفت بیایید همین حالا دست واسطه‌ها را از بازار داد و ستد كوتاه كنیم. یكی گفت: وا! مگه می‌شه؟ یكی دیگر گفت: باید بشه. و نفر بعدی گفت: هوم! و این طور بود كه چراغ "دستادست" روشن شد و توانمندسازی یا توان‌افزایی كسانی که تولیداتی دارند اما امکان عرضه محصولشان را ندارند، به ویژه زنان و جوانان، شد از اهداف دستادست.

دستادست یك کسب و کار اجتماعی است كه در چهارچوب آن تولیدات شما را از سراسر ایران می‌گیریم و بی‌واسطه به دست مردم می‌رسانیم، از این دست به آن دست با رعایت اصول تجارت عادلانه تا هم تولیدکننده راضی باشد و هم خریدار.

دستادست از شروع فعالیت و راه‌اندازی فروشگاه آنلاینش توانسته با بیش از 70 تولیدکننده از 15 استان ایران همکاری کند. همکاری با گروه‌های محیط زیستی نیز از فعالیت‌های دستادست است از آن جمله می‌توان به همکاری با گروه محیط زیستی دامون برای خرید چرخ خیاطی در طرح معیشت جایگزین برای ساکنان روستاهای چپقلو و قره‌قوزلو (در راستای احیای دریاچه ارومیه)، و طرح کاشت نهال درختان بومی در منطقه زاگرس اشاره کرد.

شما هم می‌توانید به دستادست بپیوندید و در این کار سهیم باشید، هر محصول تولیدکننده‌ای دارد و هر فرد با خرید محصول دست‌ساز به حفظ زندگی و شغل یک تولیدکننده کمک می‌کند. یک معامله‌ی شاد! برای این کار کافیست در سبد خرید خود محصولات دست‌ساز را هم درنظر بگیرید. به سایت دستادست dastadast.ir بروید، روی بخش فروشگاه کلیک كنید و سپس دسته‌بندی کالای موردنظر خود را انتخاب کنید.



در صفحه‌ی هر محصول اطلاعات لازم مثل قیمت، جنس، ابعاد، تولیدکننده، محل تولید و ارسال و هم‌چنین مدت زمان ساخت محصول ذكر شده است. ویژگی‌های هر محصول مانند رنگ، اندازه، جنس، در صورت امکان و بنا به سلیقه خریدار می‌تواند تغییر کند. خرید محصول هم از سایت دستادست امکان‌پذیر است و هم از اکانت تلگرامی که بدین منظور ساخته شده است.



‌‌ علاوه بر حقوق تولیدکننده، دستادست خود را ملزم به رعایت حقوق خریدار و جلب رضایت حداکثری او نیز می‌داند.



بازارچه‌های دستادست هم که به طور میانگین هر 6 ماه یک‌بار در شهرهای مختلف و اغلب در تهران و ارومیه برگزار می‌شود امکان ارتباط رو در روی خریداران با اعضای دستادست و امكان خرید حضوری را فراهم می‌كند.



دستادست از ابتدا تاکنون متکی به خود بوده و آماده همکاری با افراد و گروه‌ها و سازمان‌هایی است که در زمینه محصولات دست‌ساز به ویژه صنایع دستی در حال نابودی، فعالیت می‌کنند، اگر تولید كننده هستید یا علاقه‌مند به همکاری با تیم دستادست، همین حالا به ما ایمیل بزنید:

[email protected] نوشته این یک آگهی تبلیغاتی است! اولین بار در یک پزشک پدیدار شد.
نوشته این یک آگهی تبلیغاتی است! اولین بار در یک پزشک پدیدار شد.

این یک آگهی تبلیغاتی است!


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog