مگامنوی رایگان و ایجاد مگامنوی پیشرفته

افزونه وردپرس امروز: Max Mega Menu
 
سلام دوستان؛ وردپرس رایگان، کار را به جایی کشانده که هر کسی میتواند با رایگان بودن به شهرت برسد و هر کسی با فروش به سرمایه، وردپرس با افزونه های تجاری و افزونه های رایگان خود توانسته هر سیستم مدیریت محتوایی را زیر پرچم خود نگه دارد. قالب های تجاری وردپرس نیز در کنار قالب های رایگان کمک شایانی به فعالیت در بسیتر وردپرس نموده اند. قالب های حرفه ای وردپرس زیادی وجود دارند که قابلیت های اختصاصی فراوانی دارند. یکی از این ویژگی ها منوی قالب هاست. اینبار میخواهیم افزونه وردپرس Max Mega Menu را به شما معرفی کنیم که میتواند مگامنوی وبسایت شما را بسازد.
 
افزونه وردپرس ساخت مگامنو Max Mega Menu
 

 
بالاخره تعریف ساده ای که بخواهیم از مگامنو داشته باشیم اینست که در یک آن بتوان تمام زمینه های وبسایت را به کاربر آن هم در حالتی که فقط با نشانگر ماوس خود در حال گردش در بین گزینه ها میباشد نشان دهیم. مگامنو یک منوی قدرتمند است که میتوان در این منو هر نوع عنصری را به کار گرفت. از نقشه های کوگل برای آدرس دهی گرفته تا اسلایدر و دیگر موارد.
زبانه ها و البته بسیاری دیگر که باید دید. اینکه شما میتوانید وبسایت وردپرسی خود را بسیار زیا نمایش دهید شکی در آن نیست که بیشتر با مخاطب ارتباط دوستانه داشته و البته به دلایلی نیز این کار مفید باعث میشود موتورها رفتار کاربر را پس از وارد شدن به وبسایت شما به منزله ی خوبی تشخیص داده و نمره مثبتی برای وبسایت شما در نظر بگیرند.
   افزونه نشر خودکار محتوا در توییتر و فیسبوک
گدشته از اینها شما میتوانید با افزونه ورپرس Max Mega Menu منوی وبسایت خود را توسعه دهید. این افزونه رایگان بوده و کاربران بسیار زیادی دارد و میواند نیاز شما به یک مگامنوساز را برطرف سازد.
در ضمن این افزونه قدرتمند که میتوان بهترین دستیار شما در طراحی قالب وردپرستون باشد به زبان فارسی در دسترس است و ترجمه آن توسط ایمن فراست صورت گرفته است. پس در کمال آسانی از این افزونه فوق العاده استفاده کنید. نمونه ای از عملکرد آن را نیز در زیر میتوانید مشاهده کنید.
 

 
افزونه وردپرس Max Mega Menu
   دریافت مستقیم Max
   مشاهده مشخصات
 
منبع: فریش تم – ارائه دهنده: قالب دایرکتوری وردپرس – قالب تجاری وردپرس – قالب بازی وردپرس

مگامنوی رایگان و ایجاد مگامنوی پیشرفته


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog