آموزش نمایش تصاویر اینستاگرام در وردپرس

افزونه وردپرس امروز: WP Instagram Widget

 
سلام دوستان؛ اینستاگرام صرفا برای شخصیت های بزرگ نیست که تصاویر روزمره یا سلبریتی های خود را برای هوادارانشان ارسال کنند و مردم در زیر تصاویر آنها دست به قربان صدقه رفتن بزنند یا اینکه مانند هموطنان عزیز خودمون طرفداری جان برکفی از بازیکن یا بازیگر مورد علاقه شان نشان دهند مانند همین قضیه ی مصدوم شدن رونالدو یا نگرانی دیکاپریو از خشک شدن دریاچه ارومیه، بلکه اینستاگرام یک شبکه ی تصویری است و میتوان از آن برای نمایشگاهی بهتر درباره محصولات استفاده کرد. همین که علاوه بر تصاویر به ما اجازه میدهد ویدیوهایی یک دقیقه به عنوان تیزر یا تبلیغ محصول خود داشته باشیم. خب با بازاریابی و استفاده از پیج های با دنبال کننده های حجیم میتوان دست به بازاریابی خوبی زد. در این خصوص شما میتوانید مقاله های مرتبط با همین موضوع بازاریابی اینترنتی و تبیغات در اینستاگرام را پیدا کنید. اما اگر میخواهید صفحه اینستاگرام خود را نیز به وبسایت وردپرس خود متصل کنید آموزش وردپرس امروز را با ما باشید.
   اینستاگرام چگونه می تواند فروش شما را متحول کند؟
افزونه وردپرس نمایش اینستاگرام WP Instagram Widget
 

 
افزونه وردپرس WP Instagram Widget بسیار راحت پیکربندی میشود. به سادگی میتوانید صفحه اینستاگرامی خود را انتخاب کنید و آنها را در قالب یک ابزارک در وبسایت خود نمایش دهید. تعداد کاربران افزونه وردپرس WP Instagram Widget بیشتر از ۱۰۰ هزار نصب فعال را برای این افزونه به ثبت رسانده اند. حال با هم طریقه ی راه اندازی این افزونه را نیز بررسی خواهیم کرد.
   ارتقای جستجوگر پیش فرض وردپرس
طرز کار افزونه وردپرس WP Instagram Widget
پس از نصب و فعال سازی این افزونه، به بخش ابزارک ها در قسمت نمایش رفته و ابزارک افزونه را برای شروع کار به قسمتی که میخواهید نمایش داده شود بکشید و رها کنید.
میتوانید همانند شکل زیر که درون آن اجزای افزونه مشخص شده اند. تنظیمات را انجام دهید.
 

 
افزونه وردپرس   WP Instagram Widget
   دریافت مستقیم Instagram Widget
   مشاهده مشخصات
 
منبع: فریش تم – ارائه دهنده: قالب وردپرس – آموزش وردپرس – هاست وردپرس – افزونه تجاری وردپرس

آموزش نمایش تصاویر اینستاگرام در وردپرس


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog