اتصال وردپرس به تلگرام با Telegram for WP

افزونه وردپرس امروز: Telegram for WP

 
سلام دوستان؛ در کنار محبوبیت شبکه های اجتماعی و ارتباطی جدید مانند اینستاگرام و تلگرام در میان کاربران ایرانی بهتر است شما نیز از این سرویس ها استفاده کنید تا جایگاه مناسب کسب و کار خود را در این جمع بزرگ از ایرانی ها پیدا کنید. معمولا کاربران ایرانی به یکباره از یک شبکه اجتماعی کوچ کرده و سراغ شبکه اجتماعی جدید میروند. حتما میدانید که شاید ۲۰ الی ۲۵ درصد جمعیت صد ملیونی تلگرام را ایرانی ها تشکیل میدهند پس چرا شما نیز وبسایت خود را به این عرصه معرفی نمیکنید.
خب یکی از این راه ها ایجاد کانال وردپرس است با ما باشید تا یک افزونه وردپرس املا ایرانی و البته بسیار عالی را خدمت شما عزیزان معرفی کنیک که با آن بتوانید کانال تلگرام وبسایت وردپرسی خود را بسازید.
 
افزونه وردپرس اتصال تلگرام به وردپرس Telegram for WP
 

 
اینبار یک افزونه وردپرس بسیار خوب ساخته شده است که میتواند تقریبا نیاز شما به یک افزوه تجاری تلگرام را رفع کند. در همینجا از دوست خوبمون امیر موسوی عزیز تشکر میکنیم که این افزونه رو توسعه داده اند. افزونه ای که بیشتر از ۴ هزار نصب فعال دارد و میتواند محتوای وبسایت شما را به صورت خودکار به کانال تلگرام وبسایت شما ارسال کند.
   امنیت در برابر حملات همه جانبه و صفحه ی ورود
شما میتوانید تنظیمات مختلفی را روی این افزونه و پیغام های آن اعمال کنید.
نکته جالب دیگری که در این افزونه اینست که اگر حساب تلگرام دارید میتوانید بخش اعلانیه های وبسایت خود را به حساب تلگرام خود متصل کنید. در این صورت اگر کاربری در وبسایت شما دیدگاهی ثبت کند لازم نیست دوره ای وبسایت خود را چک کنید یا صندوق ایمیل خود را بررسی کنید بلکه آنها را در حساب تلگرام خود سریعا مشاهده کنید. نقطه عطف این موضوع نیز اینجاست که تلگرام فوق العاده سریع است و شما به سرعت این اعلانیه ها را دریافت خواهد کرد.
همانطور که بخش تنظیمات این افزونه نیز فارسی است شاید لازم نیست که آموزش خاصی برای آن در نظر گرفت. هر چند که افزونه یک تجربه کاربری فوق العاده زیبا و ساده دارد پس به راحتی از این افزونه وردپرس استفاده کنید.
 
افزونه وردپرس Telegram for WP
   دریافت مستقیم Telegram
   مشاهده مشخصات
 
منبع: فریش تم – ارائه دهنده: آموزش وردپرس – آموزش سئو   – آموزش ووکامرس – افزونه تجاری وردپرس – آموزش ویدیویی وردپرس

اتصال وردپرس به تلگرام با Telegram for WP


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog