چگونه به کودکمان بیاموزیم با کمک دستانش نقاشی بکشد

نحوه کشیدن اسب : از کودکتان بخواهید مطابق شکل ۱ دست راست خود را بر روی کاغذ قرار دهد و با مداد خطی دور محیط دست او بکشید. حالا کله ی اسب آماده است. مطابق شکل ۲ برای اسب او گوش و یال بکشید. و از بخواهید مطابق با شکل ۳ تصویر را نقاشی کند.

نحوه کشیدن پروانه : از کودکتان بخواهید دستانش را مطابق شکل ۱ بر روی کاغذ قراردهد و با مداد خطی دور دستانش بر روی کاغذ ایجاد کنید. اگر نتوانست می توانید شما دستتان را بر روی کاغذ بگذارید تا او این کار را انجام دهد. در این حالت شکلی شبیه به تصویر ۲ خواهید داشت. حال از کوکتان بخواهید مطابق با شکل ۳ تصویر را نقاشی کند.


نحوه کشیدن حلزون : از کودکتان بخواهید دستانش را مطابق شکل ۱ بر روی کاغذ قراردهد و با مداد خطی دور دستانش بر روی کاغذ ایجاد کنید. اگر نتوانست می توانید شما دستتان را بر روی کاغذ بگذارید تا او این کار را انجام دهد. حالا او را راهنمایی کنید تا برای حلزونش دم و چشم بکشد و تصویر شماره ۲ را ایجاد کند.اکنون از کوکتان بخواهید مطابق با شکل ۳ تصویر را نقاشی کند.


نحوه کشیدن خرگوش : از کودکتان بخواهید دستانش را مطابق شکل ۱ بر روی کاغذ قراردهد و با مداد خطی دور دستانش بر روی کاغذ ایجاد کنید.در این حالت شکلی شبیه به تصویر ۲ خواهید داشت. حال از کودکتان بخواهید مطابق با شکل ۳ تصویر را نقاشی کند.



مطالب بیشتر آثار مثبت رابطه جنسی سالم بر سلامت روح وجسم دانلود درایوهای ویندوز ۱۰ برای لپ تاپ مقایسه لپ تاپ برای خرید معرفی ۱۰ لپ تاپ برای بازی در سال ۲۰۱۵
نوشته چگونه به کودکمان بیاموزیم با کمک دستانش نقاشی بکشد اولین بار در نیو حرف سایت جامع آموزشی پدیدار شد.

چگونه به کودکمان بیاموزیم با کمک دستانش نقاشی بکشد


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog