آموزش کار با افزونه سئو All in One SEO-بخش 1

موضوع آموزش سئو امروز: All In One SEO Pack
سلام دوستان؛ همانطور که متعارف است وردپرس بهتر از سیستم مدیریت محتوای دیگری که نمونه هایی از آنها مانند جوملا و دروپال شناخته شده تر از بقیه هستند بوده و البته وردپرس انطباق پذیری بهتری با رفتار موتورهای جستجو دارد. از آن طرف چون وردپرس بیشتر از 26 درصد اینترنت را نیرو میبخشد موتورهای جستجوی بزرگ دنیا که گوگل باشد و پشت سر آن هم بینگ با سهمی ثالث از جستجوی جهانی خود را با وردپرس وفق داده و دوستانه تر با وبسایت های وردپرسی برخورد میکنند.
در یک کلام اینکه شما خیلی راحت تر از جوملا یا دروپال میتوانید با وردپرس به رتبه ی بهتری در گوگل و بینگ دست پیدا کنید. حالا که اینطور است میخواهیم آموزش کار با افزونه سئو و بهینه سازی همه در یک با نام انگلیسی All In One SEO Pack را خدمت شما عزیزان ارائه دهیم. از آنجا که زبان فارسی هنوز در نسخه فارسی این افزونه ارائه نشده پس باید یک آموزش جامع کار با این افزونه را ارائه می نمودیم.
افزونه وردپرس AIOSP را از مخزن وردپرس دانلود و نصب سپس فعال کنید. سپس به بخش تنظیمات آن وارد شوید و مطابق این آموزش عمل کنید.
مدیریت قابلیت ها در افزونه سئو All In One SEO Pack

 

 
افزونه سئو All In One SEO Pack امکانات زیادی دارد و قبل ازهر کاری برای اینکه بتوانید از قابلیت های آن استفاده کنید باید امکانات آن را در بخش قابلیت ها فعال کنید. با این کار امکانات فعال شده که به طور پیش فرض غیر فعال هستند فعال شده و برای استفاده در دسترس قرار می گیرند.
امکانات مهمی که در این افزونه نهفته است میتواند سئوی محتوای وبسایت شما را بر عهده بگیرد و برای داشتن وبسایتی با محتوای بهینه کمک کند، بخش نمودار شکل که در نسخه جدید این افزونه یعنی نگارش 2.3.9 افزوده شده است به شما کمک میکند محتوای وبسایت خود را در فیسبوک و توئیتر به اشتراک بگذارید.

 
یکی دیگر از امکانات این افزونه بخش اطلاع رسانی به روبات موتورهای جستجو است. فایل متنی که مخصوص روبات ها بوده و به حالت Robots.txt در وردپرس قرار دارد را می متوان با این افزونه به طور مستقیم و در حالتی مطمئن ویرایش کنید. فایل فایل اهمیتی که مخصوص سرور وردپرس بوده و اهیمت زیادی دارد نیز با این افزونه در این نگارش جدید افزوده شده است تا مطمئن تر و بهتر از همیشه به ویرایش و استفاده از این فایل ها بپردازید.

 
افزونه سئو All In One SEO Pack همچنین بخش مهمی بنام نقشه وبسایت شما را برای ایندکس توسط موتورهای جستجو و اطلاع رسانی به آنان با خود دارد تا بهتر از همیشه وبسایت و محتوای آن توجه موتورهای جستجو را جلب کند.

 
بخش عملکردی که در افزونه قرار داده شده میتواند همانند ویندوز پرفرمانس یا عملکردی از حال حاضر وبسایت و افزارها و سرور و همچنین افزونه های نصب شده در دسترس قرار دهد.

 
و در پایان نیز میتوان تنظیمات گسترده ای که در این افزونه اعمال می کنید را در فایلی ذخیره کنید و به نحوی از آن نسخه پشتیبان تهیه کنید. با برون بری اطلاعات شما میتوانید بار دیگر آنها را درون ریزی کرده و سریعا افزونه سئو را همانند تنظیماتی که مناسب وبسایت ورپرسی شماست پیکربندی کنید.

 
   دریافت مستقیم AIO SEO
   مشاهده مشخصات
   تمامی فصل های آموزش سئو All In One SEO Pack
 
منبع: فریش تم – ارائه دهنده: آموزش سئو وردپرس – آموزش ووکامرس – آموزش امنیت وردپرس

آموزش کار با افزونه سئو All in One SEO-بخش 1


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog