آموزش کار با افزونه سئو All in One SEO-بخش 2

موضوع آموزش سئو امروز: All In One SEO Pack
سلام دوستان؛ در ادامه آموزش، به بررسی قسمت های تنظیمات کلی افزونه و پیکربندی بخش  اصلی پرداخته ایم. توجه داشته باشید که این تنظیمات، در نسخه رایگان است و شاید امکانات اضافی در نسخه حرفه ای نیز باشد که به بررسی امکانات نسخه حرفه ای نپرداخته ایم.


 
تنظیمات کلی
در بخش تنظیمات آن گزینه های زیر را مشاهده خواهید کرد پس به همین شکل ادامه دهید.
من از این افزونه لذت بردم و می خواهم به آن کمک مالی کنم
من از این افزونه وردپرس سئو استفاده مفیدی داشته و میخواهم به توسعه دهنده کمک مالی اهدا کنم.
URL های استاندارد
هنگامی که برای یک صفحه آدرس های متفاوتی وجود داشته باشد باید آدرس بهتر و دقیق را به موتور جستجو معرفی کنید پس تیک این گزینه را زده تا افزونه به طور خودکار این کار را برای شما انجام دهد. توجه داشته باشید که اگر چند آدرس مختلف که برای یک صفحه وجود دارد را گوگل شناسایی کند در این صورت خطای تکراری بودن صفحه نمایش داده شده و در معرض جریمه های گوگل قرار خواهید گرفت.
نداشتن شمارنده صفحه برای آدرس ها Canonical
با توجه به قابلیت قبلی، این گزینه صفحه بندی برای آدرس های متعارف را غیر فعال میکند و بهتر است تیک این گزینه را نیز بزنید.
 
فعال کردن برای آدرس های سفارشی Canonical
این گزینه، آدرس های متعارف و شناخته شده را برای نوشته های سفارشی تنظیم می کند.
 
تنظیم پروتکل برای آدرس های Canonical
با این گزینه شما میتوانید نوع پروتوکل یا الگوی دسترسی به آدرس های متعارف را انتخاب کنید.
HTTP
نوع ارتباط معمولی برای رایانش مشترک بین ماشین های پردازشی. مثلا مرورگر شما میتواند هنگام انتخاب یک وبسایت برای باز شدن، با ایجاد ارتباط بین دستگاه شما و رایانه ی آن طرف پل یا مسیر ارتباطی، دروازه انتقال اطلاعاتی ایجاد کنند همزمان هر نوع اطلاعاتی مانند اسکریپتها، تصاویر و دیگر رسانه ها و متون را انتقال دهد. این نسخه از HTTP هم اکنون نوع ارتباط بین دستگاه ها را در شبکه پوشش میدهد.
HTTPS
این پروتوکل نوع جدیدی از پروتوکل یاد شده است که البته با سرویس های امنیتی بیشتری ترکیب شده و از امنیت بهتری برخوردار است. گوگل به تازگی تمام آدرس های زیز مجموعه ی خویش را به این پروتوکل مجهز کرده است سرویس های مانند یوتیوب و گوگل پلاس و فروشگاه پلی و…
Auto
بهتر است این گزینه را انتخاب کنید تا افزونه به طور خودکار پروتوکل مناسب را برای ارائه انتخاب کند.
 
استفاده از عنوان اصلی
استفاده از عنوان ارجینال، که فقط عنوان نوشته های شما را در صفحات جستجو نمایش میدهد. بهتر است غیر فعال باشد. هرچند که در این مورد اختیار تام دارید.
 
استفاده از نشانه گذاری Schema.org
استفاده از الگوهای نشانه گذاری وبسایت Schema.org که برای موتورهای جستجوی اصلی یعنی گوگل، بینگ و یاهو کمک میکند زمان موضوع محتوای شما را با راحتی بیشتری درک کنند.
فرض کنید یک نوشته دارید. خب این در این نوشته درمورد چه چیزی سخن به میان آورده اید. مثلا مایکروسافت، خب با استفاده از الگوهای وبسایت یاد شده شما به موتورها میفهمانید که این موضوع درباره ی مایکروسافت، بنیانگذار آن، نوع فعالیت آن، تازیخ تاسیس و دیگر ویژگی هاست. بنابراین وقتی وبسایت شما درون خود درباره ی این نوشته با وبسایت Schema همکاری کرده و برای گوگل و بینگ شناخته شده تر است بالاتر از وبسایت رقیبی که در مودر مایکروسافت نوشته ای دارد و از الگوهای نشانه گذاری بهره نبرده است قرار خواهد گرفت.
البته در این خصوص نیز حتما یک مقاله ی تخصصی ارائه خواهیم نمود.
 
ثبت رویدادهای مهم
با این گزینه شما میتوانید به افزونه اجازه دهید تا یک فایل گزارشی از اتفاقات مهم در دایرکتوری خود ذخیره کند که اگر حرفه ای هستید میتوانید برای برطرف کردن مشکلات و البته داشتن سابقه ای از این دست از این قابلیت استفاده کنید.


   تمامی فصل های آموزش سئو All In One SEO Pack
منبع: فریش تم – ارائه دهنده: آموزش سئو وردپرس – آموزش ووکامرس – آموزش امنیت وردپرس

آموزش کار با افزونه سئو All in One SEO-بخش 2


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog