آموزش کار با افزونه سئو All in One SEO-بخش 3

موضوع آموزش سئو امروز: All In One SEO Pack
سلام دوستان؛ در ادامه آموزش افزونه سئو   All In One SEO Pack   به بخش دوم از قسمت اول، یعنی تنظیمات کلی، بخش تنظیمات اصلی پرداخته ایم.
 

عنوان صفحه اصلی
برای صفحه اصلی وبسایت خود میتوانید یک عنوان با تعداد حداکثر 60 حرف در نظر بگیرید. این رقم متوسط تعداد رقم قابل نمایش در تمام موتورهای جستجو است.
 
توضیحات صفحه اصلی
در طول 160 حرف که فضای خالی هم حرف حساب میشود شما میتوانید توضیح کلی وبسایت وردپرسی خود را بنویسید که در صفحه اصلی وبسایت شما نیز نمایش داده شود.
نمونه ی آن را میتوانید در فوتر فریش مشاهده کنید.
مثال: فـریش تـم حـاصل یـک تفـکر تـحول گـرا و زیبـایی مـحور اسـت ، فـعالـیت ما بر سه محور قالب وردپرس ، افزونه وردپرس و آموزش وردپرس می چرخد و تمام سعی ما بر این خواهد بود که همیشه مشتریانی راضی و وفادار گرد هم آوریم که به لطف خداوند در چند ماه اخیر این تفکر به یک واقعیت تبدیل شده… ما شما را شگفت زده خواهیم کرد شعار ما نیست بلکه یک واقعیت هست که در هر خرید به روشنی دیده خواهد شد.
 
بکاربردن صفحه ثابت بجای برگه اصلی
استفاده از صفحه ی ساکن یا راکد در مقابل صفحه ی تغییر پذیر.
در بخش تظنیمات > خواندن شما میتوانید وبسایت خود را تنظیم کنید که یک صفحه ی ثابت داشته باشد. خب این دقیقا در مقابل نوع دیگری از صفحه قرار داد که همیشه تازه ترین محتوای وبسایت را نمایش میدهد.
حال شما میتوانید این گزینه را در فعال کنید که یک برگه یکتا در وبسایت خود نمایش دهید یا اینکه نوشته های تازه را انتخاب کنید و تیک این گزینه را در افزونه سئو بردارید.
 
   تمامی فصل های آموزش سئو All In One SEO Pack
منبع: فریش تم – ارائه دهنده: آموزش سئو وردپرس – آموزش ووکامرس – آموزش امنیت وردپرس

آموزش کار با افزونه سئو All in One SEO-بخش 3


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog