لزوم صدور کارت ملی برای معتادان تهران/ متکدیان ماهیانه 3 میلیون تومان درآمد دارند

استاندار تهران با بیان اینکه باید امر شناسایی معتادان متجاهر تسهیل یابد، گفت:‌ به مسئولان در سازمان ثبت احوال دستور دادم تا برای این افراد کارت ملی صادر کنند.
شفاف: سید حسین هاشمی استاندار تهران در نشست خبری که امروز(دوشنبه) برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت، اظهار داشت: یکی از مهمترین دغدغه‌های من مسئله کم توجهی به استان‌های تهران بود  که شهرستان‌های اطراف شهر در سایه قرار گرفتند، در همین راستا تلاش کردیم تا توانمندی این شهرستان‌ها را به اطلاع مردم برسانیم.
وی افزود:‌ هر یک از شهرستان‌های استان تهران به اندازه برخی از استان‌های کشور جمعیت دارد، اما به دلیل مجاورت با شهر تهران برخی از شهرستان‌ها فاقد بیمارستان بودند.
هاشمی با اشاره به اینکه روند ایجاد فاضلاب در استان تهران به کندی پیش می‌رود تصریح کرد:‌ قرار است هر دوماه یکبار یک تصفیه‌خانه در استان افتتاح شود وما به شدت به پساب نیازمند هستیم.
استاندار تهران با بیان اینکه می‌توانیم از پساب سالم در بخش کشاورزی استفاده کنیم گفت:‌ این امر در دستور کار جدی استانی قرار گرفته است، همچنین با توجه به اینکه آب شرب خیلی از مناطق شهر تهران از لحاظ کمی و کیفی مشکل داشت، جلسات متعددی را برگزار کردیم تا هیچگونه مشکل کیفی آب شرب در استان تهران وجود نداشته باشد.
* کمربندی سوم فروردین 96 به بهره‌برداری می‌رسد
استاندار تهران در ادامه گفت: احداث کمربندی دوم تصویب و کمربندی سوم هم در دستور کار قرار گرفته تا بار ترافیکی تهران کاهش یابد و این 2 طرح قطعا در کیفیت هوای تهران تأثیر دارند، کمربندی سوم هم در فرودین سال 96 به بهره‌برداری می‍‌‌ رسد که پیمانکار آن قرارگاه خاتم‌الانبیا است.
وی یادآور شد: برای حل مشکل آب در شرق تهران که با 50میلیون متر مکعب کمبود آب مواجه بود انتقال آب از سد ماملو این مشکل را برطرف کرد و ما توانستیم کارهای حیاتی و ضروری استان تهران را انجام دهیم.
هاشمی اظهار داشت:‌ برای کمک به رفع مشکل ترافیک تهران و کیفیت هوای تهران کارهای بسیار عظیمی را انجام دادیم که بحث آلودگی هوا یکی از دغدغه‌های اصلی ما در دولت یازدهم بود و یک کمیسیون در  کنار 7کمیسیون اصلی دولت با عنوان تهران و کلان‌ شهرهای کشور تشکیل شد، می‌توانیم اعلام کنیم با خروج 17هزار تاکسی فرسوده هوای تهران نسبت به سال‌های قبل بهبود یافته است.
* سهم 25درصدی استان تهران از مسکن مهر
استاندار تهران با بیان اینکه 25درصد از مسکن مهر‌ در کشور متعلق به استان تهران است، گفت: امر خدمت رسانی به این شهرها بسیار پیچیده و استقبال مردم نیز خوب نبود، در مسکن مهر پردیس هزینه خدمات رسانی بسیار بیشتر از احداث مسکن مهر بود، اما ما نگذاشتیم مشکلی در این مسکن‌ها پیش آید و چارچوب اصلی خود را بر پایه تحویل مسکن مهر در صورت آمادگی زیر ساخت‌ها بنا کردیم.
*حضور متکدیان هندی و پاکستانی در استان تهران
هاشمی در خصوص متکدیان شهر و استان تهران گفت:‌ &
Let's block ads! (Why?)

لزوم صدور کارت ملی برای معتادان تهران/ متکدیان ماهیانه 3 میلیون تومان درآمد دارند


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog