دانلود مجموعه فیلم های Barbie

Barbie مجموعه ای از انیمیشن های سینمایی باربی می باشد . تا به حال بازی های زیاد کامپیوتری و انیمیشنی عروسک باربی تبدیل به فیلم های سینمایی شده است . اولین بار در سال 1978 و با فیلم Barbie and the Rockers: Out of this World این عروسک محبوب وارد عرصه ی سینما شد . باربی تا به حال در فیلم های سینمایی , فیلم های کوتاه , انیمیشن های سریالی و بازی های مختلفی حضور داشته است . بسیاری از فیلم های باربی داستان مجزا خود را داشته اند . از محبوبترین و جامع ترین سریال هایی که در این مورد ساخته شده است عبارتند از Barbie Princesses Collection , Barbie Fairytopia , Mermaid Themed , Modern Day Themed و سری Bullet . شما می توانید این مجموعه ارزشمند را از  فروشگاه دانلود فارسی دریافت نمایید . فیلم های سینمایی که در این مجموعه آورده شده عبارتند از :
Barbie in The 12 Dancing Princesses : در سرزمینی دور ، پادشاهی همراه با ۱۲ دختر زیبایش در قصری با شکوه زندگی می کردند. پادشاه تصمیم می گیرد تا یک جشن رقص برگزار کند و به همین دلیل برای دخترانش مربی رقصی استخدام می کند. ولی با مشکلاتی مواجه می شود که …

Barbie A Christmas Carol : داستان این فیم انیمیشن بر اساس کتاب Christmass Carol نوشته Charles Dickens نوشته شده است . در این فیلم انیمیشن شخصیت باربی در نقش آواز خوانی می باشد که در دوران ویکتوریای لندن زندگی می کند .

Barbie Diaries : باربی خود را برای شروع سال دوم مدرسه آماده می کند ولی همه چیز ناگهان تغییر می کند زمانی که دفترچه خاطراتی پیدا می کند که هر آرزوی او را برآورده می کند .

Barbie and the Diamond Castle : دو دوست صمیمی لیندا و الکس یک ماجراجویی خاص را با هم شروع می کنند تا Diamond Castle را پیدا کنند . با کمک موسیقی دخترها از هر چالشی سر بلند بیرون می آیند و همین دوستی بهترین گنج محسوب می شود .

Barbie Fairytopia : الینا یک پری بدون باله که در چمنزار جادویی پریان زندگی میکنه ، یک روز نیرویی پلید دشت رو فرا میگیره. نیرویی که باعث از بین رفتن گلها که محل زندگی پری هاست و قدرت پرواز اونا میشه. الینا تصمیم میگیره ازورا ، پری نگهبان سرزمین پریان رو پیدا کنه تا با کمک اون سرزمینشون و پری های اسیر شده رو از دست لاونا ، خواهر بدجنس ملکه نجات بده ….

Barbie Fashion Fairytale : در یک داستان رنگین و تازه که همراه با زیبایی های فراوان ، دوستان و خوشگذرانی می باشد همراه باربی شوید ! باربی و سگش Sequin قصد حرکت برای دیدن خانه مد بسیار زیبای عمه اش که در پاریس می باشد می کنند و …

Barbie As The Island Princess : باربی مشغول بازی کردن Rosella در فیلم جدید خود می باشد . Rosella در یک جزیره ی دور افتاده تحت مراقبت حیوانات بزرگ شده است . با رسیدن پرنس Antonio …

Barbie Magic of the Rainbow : الینا به مدرسه پریان می رود تا رقص و جادو در آنجا یاد بگیرد . سرزمین پریان به زودی توسط Laverna شیطانی که هدفش از بین بردن پریان است اشغال می شود .

Barbie Mariposa and Her Butterfly Fairy Friends : به باربی در دنیای پریان ملحق شوید . زمانی که ملکه دچار بیماری می شود . Mariposa و دوستانش سفری را آغاز می کنند تا داروی علاج ملکه خود را پیدا کنند .
Barbie Mermaid Adventure : در مورد ماجراجویی باربی به اعماق دریا و جشن او با دوستان خود شامل اسب آبی و Samika می باشد …
Barbie Mermaid Tale : ستاره های باربی به عنوان Mermaid و قهرمان موج سواری او . او در یک لحظه یک نوجوان عادی بوده و زمانی که یک راز تکان دهنده از خانواده ی خود را پی می برد همه چیز تغییر پیدا می کند .
Barbie in the Nutcracker : داستان مربوط به سال 1920 در وین و در رابطه با دختری تنها و دوست داشتنی به نام مری می باشد که در شب کریسمس اتفاقات غیر طبیعی و جالبی برایش رخ می دهد .

Barbie And The Magic Pegasus : داستان باربی قصه ما از این قرار است: آنیکا در شب تولدش، باز هم از قصر خارج می شود و در زمین اسکی رو به روی قصر جایی که مردم عادی دارند همراه با موزیک میرقصند، شروع به اسکی می کند. در همین لحظه آسمان تاریک و طوفانی می شئد و یک مرد سوار بر یک موجود پرنده از دل تاریکی بیرون میاد و کنار زمین اسکی پیاده می شود .

Barbie Princess and the Pauper : در زمان های قدیم دو دختر به دنیا می آیند که یکی از آنها در خانواده ای فقیر و دیگری در قصر و فرزند شاه است.بعد از گذشت چندین سال که آنها بزرگ می شوند مادر پرنسس به دلیل مشکلاتی مجبور می شود قبول کند دخترش با کسی که نمی خواهد ازدواج کند در همین حین جایشاه زاده و گدا عوض می شود و…

Barbie Rapunzel : راپونزل و قلم جادویی نام پویانمایی از سری کارتون‌های باربی محصول کشور آمریکا می‌باشد که به کارگردانی اون هرلی ساخته شده و در سال ۲۰۰۲ عرضه شده است .

Barbie of Swan Lake : باربی که دختر یک نانوای ساده می باشد و هیشه در ارزوی یک زندگی خود بوده است در یک دهکده بسیار زیبا در کنار یک جنگل سرسبز زندگی می کند . روزی از روزها باربی متوجه حظور یک اسب تک شاخ در حاشیه جنگل می شود و با تعجب به تعقیب این موجود می پردازد .

Barbie and Three Musketeers : کورنی یک مزرعه دار جوان می باشد ، که همیشه آرزوی شمشیر باز شدن را در سر می پروراند . یک روز او به همراه نامه ای از سوی یکی از دوستان پدرش که شمشیر باز ماهری می باشد ، به سمت پاریس می رود تا بتواند به آرزوی دیرین خود جان ببخشد .

Barbie Thumbelina : روزی از روزها یک زن پیر و تنها زندگی می کرد که همیشه در آرزوی داشتن پسری برای خود بود ، ولی هیچ وقت به این آرزوی خود نرسیده بود تا اینکه یک جادوگر ممهربان آرزوی او را بر اورده کرد ، جادوگر به او چند دانه داد و به او گفت که آنها را بکارد .

Barbie
 

دانلود مجموعه فیلم های Barbie


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog