قالب وردپرس Be با عملکردی چند منظوره


قالب وردپرس Be با عملکردی چند منظوره
سلام دوستان؛
امروزه وردپرس بسیار پیشرفت کرده و دارای تعداد فراوانی قالب و افزونه است. قالب هایی حرفه ای که هم به صورت رایگان و هم به صورت پرمیوم برای تمامی فعالیت ها از جمله فعالیت های شرکتی، فعالیت های خبری، فعالیت شخصی، فعالیت های فروشگاهی و… موجودند.
هر یک از این قالب ها به نوبه ی خود قدرتی دارند و می توانند امکانات بسیار خوبی را برای کاربران فراهم کنند. در این میان قالب هایی با عنوان چند منظوره روی کار آمدند! همانطور که از نام آن ها مشخص است برای بسیاری فعالیت های شرکتی، فروشگاهی، خبری و… مناسب هستند زیرا در یک قالب ویژگی های چندین قالب موجود است.
البته ناگفته نماند که نسخه های پرمیوم این قالب ها اگر به درستی روی آن ها کار شده باشد بسیار فوق العاده اند و شما با پرداخت هزینه برای یک قالب می توانید چندین قالب را داشته باشید و از آن در هر نوع فعالیتی که می خواهید بهره مند شوید.
ما نیز امروز قصد داریم به یکی از همین قالب های چند منظوره با عنوان قالب وردپرس Be که طرفداران زیادی نیز دارد و طراحی آن بسیار فوق العاده انجام شده بپردازیم و درباره ی امکانات و نوع عملکرد آن صحبت کنیم. امیدوارم ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید.
قالب وردپرس Be

قالب وردپرس Be یکی از پرفروش ترین قالب های چند منظوره است که با نصب آن، امکان نصب و راه اندازی بیش از ۱۳۰ سایت با طراحی مختلف را خواهید داشت. البته این بدان معنا نیست که چون قالب پیشرفته و قدرتمندی است کار نصب آن سخت است! خیر این چنین نیست. اتفاقا شما بدون دردسر می توانید قالب وردپرس Be  را نصب کنید و آن را تنظیم کنید. به ویژگی ها و امکانات قالب وردپرس Be  می پردازیم…
واکنش گرایی عالی
با نصب قالب وردپرس Be  دیگر نگران سازگاری با موبایل، تبلت و سایر دستگاه های هوشمند نباشید زیرا این قالب کاملا واکنش گراست و در تمامی دستگاه های هوشمند با قاب آن ها هماهنگ خواهد شد.
فروشگاه حرفه ای
قالب وردپرس Be با افزونه ی ووکامرس سازگار شده و امکاناتی را در قالب خود برای ساخت یک فروشگاه اینترنتی دارد. قسمت هایی حرفه ای برای ساخت و راه اندازی فروشگاه دارد.چنانچه تمایل به راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی دارید بدون نصب افزونه یا قالب اضافه می توانید فروشگاه خود را با همین قالب بسازید.
نمونه کار و خدمات
اگر در قالب وردپرس Be  تصمیم به ساخت قالب های شرکتی، هنری و… دارید که نیازمند نمایش نمونه کارها یا پورتفولیو هستند، مطمئن باشید که  قالب وردپرس be بدون نیاز به هیچ افزونه ای این امکان را فراهم میکند.
سایت های چند زبانه
مهم ترین مزیت امروزه برای سایت ها، امکان چند زبانه شدن آن ها می باشد. شما برای اینکار باید به سراغ افزونه های متعددی بروید و بهترین را انتخاب کنید اما در قالب وردپرس Be  دیگر نیاز به نصب افزونه نیست! این قالب برای پشتیبانی از سایت های چند زبانه آماده است.
نمایش سطح پیشرفت
اگر وبسایت شما مخصوص پروژه های شرکتی و سازمانی و از این قبیل موارد است، حتما احتیاج به نمایش نمودارهایی جهت طرح سطح پیشرفت می باشید. در  قالب وردپرس be بدون هیچ کاری می توانید این امکان را در سایت خود ایجاد کنید.
اسلایدرها
در قالب وردپرس Be  دو اسلایدر رزولوشن اسلایدر و لایر اسلایدر که هر دو از افزونه های پرمیوم اسلایدر هستند، موجود است که شما به صورت رایگان از هر کدام بخواهید می توانید استفاده کنید.
برگه سازهای حرفه ای
در  قالب وردپرس be دو برگه ساز سرشناس و حرفه ای ویژوال کامپوزر و مافین بیلدر موجودند که با هر کدام بخواهید می توانید برگه های مورد نیاز خود را بسازید و آن ها را به شکل دلخواه خود درآورید.
از همه مهم تر این است که  قالب وردپرس be به صورت کاملا منظم بروز رسانی می شود و اگر مشکلی در نسخه های قبلی به وجود آید، حتما برطرف خواهد شد.
نسخه ی اصلی قالب وردپرس be را می توانید از وبسایت muffingroup  دریافت کنید و همچنین نسخه ی فارسی شده ی آن نیز در مارکت وردپرس وجود دارد که می توانید با پرداخت هزینه ای کم یک قالب چند منظوره دریافت کنید. همچنین با خرید  قالب وردپرس be از مارکت وردپرس، فیلم آموزش نصب و راه اندازی سایت با این قالب در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
قالب فارسی وردپرس Be
پیش نمایش    خرید قالب
نوشته قالب وردپرس Be با عملکردی چند منظوره اولین بار در همیار وردپرس پدیدار شد.

قالب وردپرس Be با عملکردی چند منظوره


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog