زمان افتتاح طرح های هفته دولت در اشکنان

لامــــرود-صفدر منشی بخشدار اشکنان در اولین روز از هفته دولت در نشستی خبری گفت: با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان سی طرح اموزشی،خدماتی و عمرانی در بخش اشکنان به بهره برداری می رسد.
 
بخشدار اشکنان گفت:طرح مقاوم سازی مدارس آموزش وپرورش منطقه اشکنان،بهسازی روستاها،راه سازی،ساخت معابر شهری در شهرهای اشکنان وشهر اهل،برق رسانی و روشنایی معابر و اصلاح شبکه آب رسانی و لوله کشی،مسکن مددجویان کمیته امداد و افتتاح سالن اجتماعات شهرداری اشکنان از جمله ی مهمترین طرح های هفته دولت است که با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان اجرایی شهرستان و مسوولان ، معتمدین ،شوراهای اسلامی شهر و روستا و دهیاران بخش اشکنان افتتاح می شود.
 
صفدر منشی بخشدار اشکنان با اشاره به فعالیتهای موثر دولت در رفع محرومیت گفت: با تلاش های مسئولان تمامی روستاهای بخش اشکنان بهسازی شده است که امیدواریم در اعتبارات آینده شاهد آغاز پروژه های عمرانی و فرهنگی در سطح بخش باشیم.
 
بخشدار اشکنان همچنین با اشاره به خدمات سه ساله دولت تدبیر و امید در بخش اشکنان گفت: با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان طرح های بسیار خوبی در حوزه خدماتی و عمرانی در اشکنان انجام شده است که امیدواریم در سال جدید نیز با تامین اعتبارات لازم این خدمات تداوم داشته باشد.
 
بخشدار اشکنان از همیاری فرماندار شهرستان،نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی، خیرین و نیکوکاران بخش اشکنان،دهیاران و شورای های اسلامی شهر و روستا،ایمه جمعه و جماعت،شهرداران اشکنان و اهل وهمیاری همه مردم با دولت در اجرای پروژه های مختلف  تقدیر کرد.
منبع: اشکنان خبرنگار
نوشته زمان افتتاح طرح های هفته دولت در اشکنان اولین بار در سایت خبری شهرستان خنج پدیدار شد.

زمان افتتاح طرح های هفته دولت در اشکنان


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog