آموزش کار با افزونه سئو All in One SEO-بخش 6

موضوع آموزش سئو امروز: All In One SEO Pack
سلام دوستان؛ بخش های دیگری که از قسمت تنظیمات کلی در این قسمت آموزش داده شده است. بخش تایید وبمستر و تنظیمات گوگل است.
 
تایید وب مستر
هم گوگل و هم بینگ برای وبمسترهای حرفه ای سرویس های خوبی را در نظر گرفته اند اگر از سرویس های وبمستری گوگل استفاده میکنید. پس کدی که دارید را باید در اختیار افزونه قرار دهید تا با گوگل ارتباط برقرار کند.
اگر حساب وبمستری گوگل ندارید میتوانید طبق آموزشی که قبلا در وبسایت فریش تم گذاشته ام میتوانید حساب وبمستری گوگل بسازید.

ابزار وب مستر گوگل
این قسمت برای درج کد وبمستری گوگل است. کدی که در اختیار دارید را در این قسمت درج کنید.
ابزار وب مستر بینگ
این قسمت نیز برای درج کد وبمستری بینگ است. اگر حساب وبمستری بینگ دارید میتوانید کد این سرویس را در این قسمت قرار دهید تا افزونه با بینگ نیز ارتباط برقرار کند.
تائیدیه سایت پینترست
سرویس پینترست بسیار جای بحث دارد. هنوز تعداد کاربران این سرویس در ایران آنقدر زیاد نیستند که شما بتوایند با تبلیغات و سرمایه گذاری در این سیستم به موفقیت چشمگیری دست پیدا کنید ولی به هر حال پینترست با نوع بستری که دارد میتواند به فروشگاه آنلاین شما در توسعه و رونق گرفتن کمک کنید. به هر حال اگر به پینترست اهمین میدهید میتوانید کدی که در سرویس های پینترست استفاده میکنید را در اینجا قرار دهید تا افزونه وبسایت شما را به پینترست متصل کند.
تنظیمات گوگل
بخش تنظیمان گوگل در این افزونه، پیشرفته و حرفه ای در دسترس قرار گرفته است. خب این کار که تنظیماتی در این افزونه گنجانده شده که فقط مخصوص گوگل است نشان از اهمیت گوگل برای شناخته شدن شما و کسب و کار آنلاین شما دارد.
طبق معمول سرویس های گوگل گاها برای کشور ما بسیار پر اهمیت هستند. یکی از اینها گوگل پلاس است. شبکه اجتماعی گوگل که اگر در آن رتبه داشته باشید فعالت نشان دهید به مذاق گوگل بسیار خوش آید. البته روی دیگر این سکه اینست که علاوه بر اینکه شما در یک شبکه اجتماعی که اینبار مال خود گوگل است فعالیت میکنید و طرفداران زیادی دارید. از آن طرف هم که محبوبیت پیدا کنید گوگل اهمیت بیشتری به وبسایت شما میدهد. خب با اینکار شما هم در یک شبکه اجتماعی محبوب هستید هم به وبسایت خود کمک کرده اید.
حال اگر حساب جیمیل دارید همین امروز برای خود یک پروفایل گوگل پلاس بسازید. البته با داشتن حساب جیمیل ود به خود توسط گوگل این حساب ساخته میشود و فقط لازم است که آن را فعال کنید. با وارد شدن به شبکه پلاس گوگل میتوانید پروفایل خود را ویرایش کنید و البته در اینجا بهتر است لوگوی وبسایت خود را قرار دهید و در بخش مشخصات، وبسایت خود را نیز درج کنید.
خب در بخش جستجو ها اینبار با جستجوی وبسایت شما، لوگوی وبسایت شما نیز نمایش داده میشود. اما تنظیمات افزونه برای این قسمت.
 

 
پروفایل پیش فرض گوگل پلاس
در این قسمت لازم است تا دقیقا آدرس پروفایل شخصی خود را قرار دهید. این یعنی اینکه در پروفایل شخصی شما آدرس وبسایت وجود داشته باشد و افزونه با گوگل پلاس، وبسایت شما را دوست کند. پس از این ویژگی حتما استفاده کنید.
 
غیرفعال کردن پروفایل گوگل پلاس
تیک زدن این گزینه، پروفایل گوگل پلاس شما در افزونه را غیر فعال میکند.
 
نمایش Sitelinks جعبه جستجو
هنگامی که این گزینه فعال باشد. در صفحه ی جستجوی گوگل که شما به حساب گوگل خود نیز وارد شده باشید یک فرم جستجوی لینک وبسایت هم برای شما نمایش داده میشود. در این صورت شما میتوانید در وبسایت خود برای لینک ها و پیوندها جستجو کنید. هنگامی که در وبسایت شما لینک های شکسته یا خراب وجود داشته باشد اینبار شما با این فرم جستجو میتواند بهتر آنها را پیدا کنید.
 
تنظیم ترجیحی نام سایت
این گزینه را اگر فعال کنید افزونه سئو به گوگل اعلام میکند که نام وبسایت شما ممتاز و برتر است. در واقع این کار ببه بهبود نام وبسایت شما و رتبه بهتر در میان دیگر وبسایت کمک میکند.
   چگونه از جریمه شدن وبسایت مان توسط گوگل جلوگیری کنیم؟
تنظیمات پیشرفته Authorship
بخش نویسندگان
این بخش نویسندگان در مورد گوگل صدق میکند و دقیقا به این کار می آید که گوگل میخواهد بداند یک نویسنده که حساب پروفایل گوگل پلاس هم داشته باشد. چه مقدار در نزد دیگر کاربران محبوبیت دارد. برای مثال هنگامی که یک نوشته را در در گوگل جستجو کنید در زیر آن نیز هم امتیاز این نوشته و هم نویسنده آن اگر حساب گوگل پلاس داشته باشد را نمایش میدهد. پس اگر میخواهید از این قابلیت استفاده کنید اول باید نویسنده حساب گوگل پلاس داشته باشد سپس در این قسمت آدرس آن را درج کنید تا افزونه ارتباط میان نویسنده و امتیازات گوگل و بخش نویسندگان را فعال کند.
 
شناسه گوگل آنالیز

اگر از سرویس آنالیزگر و تجزیه و تحلیل گوگل موسوم به گوگل آنالیتیکز (به انگلیسی: Google Analytics) استفاده میکنید. میتوانید کد آن را در اینجا قرار دهید تا بهتر از همیشه آنالیگر گوگل با وبسایت شما ارتباط برقرار کند و بهتر به آمار ها دسترسی داشته باشید.
 
   تمامی فصل های آموزش سئو All In One SEO Pack
منبع: فریش تم – ارائه دهنده: آموزش سئو وردپرس – آموزش ووکامرس – آموزش امنیت وردپرس

آموزش کار با افزونه سئو All in One SEO-بخش 6


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog