سوغات داعش برای اهل سنت الرمادی؛ شهر ارواح + تصاویر

به گزارش اویس ، پس از بازپس گیری شهر الرمادی توسط نیروهای ارتش عراق و حشد الشعبی (بسیج مردمی عراق) از تروریست های داعشی، ساکنین الرمادی که اغلب آنها را اهل سنت تشکیل می دهند به شهر خود بازگشتند و با خرابه و خیابان های ویرانی مواجه شدند که امکان سکونت ندارند.
خبرگزاری روسیه با منتشر کردن تصاویری از سوغاتی که داعشی ها برای شهروندان این شهر داشته سخن گفته است، در خیابان هایی که روزی شاهد تردد خودروها بودند، اکنون با انواع بلوک های سیمانی، نخاله های ساختمان پوشیده شده و در برخی از خیابان ها نیز تانک های سوخته و دیگر خودروهای زرهی که در درگیرهای این شهر از کار افتاده اند، دیده می شود.
یکی از کسانی که از کمپ آوارگان به شهر خود باز گشته است، ابوسامر نام دارد. او در مصاحبه با خبرگزاری روسیه مدعی شده که اکثر واحدهای مسکونی شهر توسط تروریست ها مین گذاری شده اند و هر روز این شهر شاهد انفجار این مین ها و در پی آن مرگ مامورین پلیس یا ساکنین بازگشته این خانه ها هستیم.
ابوسامر در این رابطه گفت:
“۴۳ هزار خانواده پس از سپری کردن مدت زمان زیادی در کمپ آورگان در شهرهای بغداد،حله و کرکوک، سرانجام به شهر الرمادی بازگشته اند. ولی تمام بخش شمالی شهر، توسط تروریست های داعش مین گذاری شده و هنوز خنثی نشده است. تا امروز بیش از ۱۵۰ نفر در ارتباط با انفجار این مین ها جان خود را از دست داده اند.” به گفته او، در الرمادی نه برق وجود دارد و نه آب لوله کشی. سوخت نیز به قدری است که کمبود آن به شدت احساس می شود.

نوشته سوغات داعش برای اهل سنت الرمادی؛ شهر ارواح + تصاویر اولین بار در اویس پدیدار شد.

سوغات داعش برای اهل سنت الرمادی؛ شهر ارواح + تصاویر


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog