قابلیت صفحه‌نمایش همیشه روشن گلکسی نوت ۷ بهبود یافت

دیجی‌کالا مگ - منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی
شرکت سامسونگ ابتدا هنگام عرضه گلکسی S7 و گلکسی S7 edge قابلیت صفحه‌نمایش همیشه روشن را معرفی کرد. با این قابلیت می‌توانستید در حالی که صفحه‌نمایش گوشی خاموش است ساعت، پیام‌ها و میزان شارژ باتری گوشی‌تان را ببینید. اما یکی از مشکلات این بود که قادر نبودید پیام اپلیکیشن‌های‌تان مثل مسنجر فیسبوک یا اینستاگرام را هم روی این صفحه ببینید. با معرفی گلکسی نوت ۷ این قابلیت پخته‌تر از قبل شد و پیام‌های این اپلیکیشن‌ها هم در حالتی که صفحه‌نمایش خاموش است قابل نمایش شد.
حال یک بروزرسان جدید امکان می‌دهد اطلاعات مربوط به اپ موسیقی گوشی هم در کنار آنچه پیشتر نمایش داده می‌شد نمایان شود. این اطلاعات پایین ساعت و بالای اپ‌هایی که بیشتر از همه استفاده شده‌اند قرار می‌گیرد. البته در حال حاضر این قابلیت صرفا از اپ موسیقی خود گوشی پشتیبانی می‌کند.
یکی از سوالاتی که در این شرایط پیش می‌آید این است که آیا سامسونگ قابلیت مذکور را از طریق بروزرسانی به گلکسی S7 هم اضافه‌ می‌کند یا نه. این موضوع هنوز مشخص نیست اما ممکن است سامسونگ برای نشان دادن تفاوت میان نوت ۷ و گلکسی S7 و بازاریابی بهتر برای گوشی جدیدش این قابلیت را به پرچم‌دار قبلی اضافه نکند.‌

منبع: PhoneArena


مطلب قابلیت صفحه‌نمایش همیشه روشن گلکسی نوت ۷ بهبود یافت برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

قابلیت صفحه‌نمایش همیشه روشن گلکسی نوت ۷ بهبود یافت


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog