طرح های هفته دولت در اشکنان به بهره برداری رسید

لامـــــرود به نقل از اشکنان خبرنگار؛ همزمان با هفته دولت و گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر بیست طرح عمرانی و خدماتی و فرهنگی با حضور فرماندار شهرستان لامرد ومسئولان اجرایی شهرستان و بخش در اشکنان به بهره برداری رسید.
 
فرماندار لامرد در مراسم افتتاح طرح های عمرانی در اشکنان با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر اجرای طرح اقتصاد مقاومتی گفت:تنها راه نجات اقتصاد بهره گیری از تدبیر حکیمانه مقام معظم رهبری برای اجرای اقتصاد مقاومتی است چرا که اگر از این تدبیر بهره نگیریم چه بسا که دشمنان ما به تعهدات خود عمل نخواهند کرد و نخواهند گذاشت اهداف جمهوری اسلامی در منطقه پیاده شود.
 
حسینی فرماندار لامرد گفت: دولت تدبیر امید با استفاده از تجربه های دولتهای گذشته ضعف ها را شناخته است و قوت را تقویت خواهد کرد وبه دور از گرایش هیا سیاسی از همه جریانها در اداره کشور استفاده خواهد کرد و ما در شهرستان لامرد نیز تابع دیدگاههای کلان دولت هستیم.
 
فرماندار لامرد خطاب به مسئولان اجرایی شهرستان لامرد نیز گفت: دولت قصد دارد با حضور همه جریانهای سیاسی اهداف وبرنامه های خود را پیش ببرد و در این مسیر هر کسی تابع این دیدگاه و جریان است قطعا خواهد ماند و هر کسی که بخواهد خارج از مسیری که دولت تعیین کرده است (یعنی مسیر خدمت به مردم با استفاده از همه جریانها)قطعا همراه خوبی برای ما نخواهد بود.
 
عبدالله حسینی فرماندار لامرد  در آیین افتتاح طرح های عمرانی در اشکنان گفت:همه همت دولت برای حمایت از تولید و ایجاد اشتغال است و با هماهنگی های لازم با بانکهای عامل اعتبارات ان تامین خواهد شد.
 
صفدر منشی بخشدار اشکنان نیزدر آیین افتتاح طرح های عمرانی در اشکنان گفت:در دومین روز از هفته دولت و با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان بیست طرح عمرانی و خدماتی شامل، سالن اجتماعات شهرداری اشکنان،طرح مقاوم سازی سه آموزشگاه در اشکنان و شهر اهل(ahel)،بهسازی روستاهای بریو(beryoo)،خشت و رکن آباد،کدیون،پسبند،لاورخشت،کشکو(koshkoo) و پاقلات،ساخت معابر شهری در اشکنان وخیابان پروین اعتصامی در شهر اهل،برق رسانی و روشنایی معابر ، نصب چندین ترانس برق و ساخت سه واحد مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی ره اشکنان از جمله ی مهمترین طرح های هفته دولت در بخش اشکنان بود که صبح امروز به بهره بردرای رسید.
 
عبدالله حسینی فرماندار لامرد در حاشیه حضور در بخش اشکنان در بازدید از مرکز تولید تخم مرغ به مدیریت سید محمد تقی موسوی ابراز امیدواری کرد با حمایت مسئولان شهرستان از صنایع کوچک باعث ایجاد اشتغال بیشتر برای جوانان باشد.
 
فرماندار لامرد همچنین با حضور در اردوگاه امام خامنه ای اداره آموزش و پرورش منطقه اشکنان در روستای لاورخشت گفت: اردوگاه امام خامنه ای اشکنان گل سرسبد همه پروزه های عمرانی و آموزشی است که با نام مقام معظم رهبری مزین شده است که در این خصوص تمامی توان خود را برای تکمیل آن به کار خواهیم گرفت.
نوشته طرح های هفته دولت در اشکنان به بهره برداری رسید اولین بار در سایت خبری شهرستان خنج پدیدار شد.

طرح های هفته دولت در اشکنان به بهره برداری رسید


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog