دستگیری دو داعشی با هفت و نیم کیلو مواد منفجره! + تصاویر

به گزارش اویس ، نیروهای امنیتی عربستان سعودی روز گذشته موفق شدند دو نفر را که تلاش داشتند طی یک عملیات تروریستی رستورانی در شهر دمام را منفجر کنند، پس از مشکوک شدن به خودروی حامل آنها، دستگیر کنند.
در جزئیات منتشر شده توسط رسانه های سعودی چنین آمده است:
“نیروهای امنیتی سعودی در اثنای ماموریت گشت‌زنی در شهر دمام، به دو سرنشین یک خودرو مشکوک شدند. اما آنان با دیدن ماموران در صدد فرار بودند که توسط نیروهای امنیتی دستگیر شدند.
نیروهای امنیتی پس از دستگیری این دو نفر و بازرسی خودروی آنها یک قبضه سلاح گرم و یک کمربند انفجاری مملو از مواد منفجره به وزن ۷٫۳ کیلوگرم را کشف کردند.
نیروهای امنیتی پس از انجام تحقیقات اولیه اطلاعات زیر درباره این عملیات نافرجام تروریستی و عاملان آن را اعلام کردند.
۱ – عبدالله عبدالرحمن عبدالله الغنیمی (سعودی) ۲۷ ساله.
۲ – حسین محمد علی محمد (سوری) ۲۴ ساله.
عوامل داعش در خارج عربستان سعودی، این دو نفر را برای انجام عملیات انتحاری در یک رستوران غذاخوری و قهوه‌خانه السیف در شهر تاروت به کار گرفته‌اند. عملیات انتحاری قرار بود ساعت ۱۱ امشب انجام شود. بر اساس این گزارش، نیروهای امنیتی دو نفر دیگر را که شهروند سوریه هستند، دستگیر کرده‌اند”
نکته جالب گزارش های چند ماه اخیر مقامات سعودی پیرامون عاملان انتحاری و تروریست های تکفیری حاضر در این کشور تلاش آنها برای مبرا دانستن عربستان از این اقدامات تروریستی می باشد. سعودی ها طی ماه های اخیر بارها با منتشر کردن اخباری عاملان انتحاری و تروریستی را شهروندان کشورهایی مثل پاکستان، افغانستان و… یا آنها را آموزش دیده در این کشورها و تحریک شده توسط عاملان غیر سعودی معرفی کرده اند و این اقدام پس از آن صورت گرفت که طی ماه های اخیر بسیاری از کاربران در اینترنت پس از افشای اسناد حمایت مقامات آل سعود از تروریست های تکفیری حاضر در سوریه و عراق با راه اندازی کمپین هایی عربستان را حامی و پدر معنوی تروریست ها معرفی کردند
نوشته دستگیری دو داعشی با هفت و نیم کیلو مواد منفجره! + تصاویر اولین بار در اویس پدیدار شد.

دستگیری دو داعشی با هفت و نیم کیلو مواد منفجره! + تصاویر


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog