محبوب‌ترین‌ گوشی‌های موجود در دیجی‌کالا (۴ شهریور ۹۵)

دیجی‌کالا مگ - منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی
امروز می‌خواهیم پربازدیدترین گوشی‌های موجود در دیجی‌کالا را با هم مرور کنیم. این‌ها دستگاه‌هایی هستند که در چند روز اخیر در فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا بیش از سایرین مورد توجه کاربران قرار گرفته‌اند. هر سه شرکت محبوب سامسونگ، ال‌جی و هواوی در لیست امروز ما جایی دارند. اما متاسفانه به‌ دلیل شرایط پیش آمده در بازار موبایل ، هنوز از محصول اپل خبری نیست. اما برویم سراغ پربازدیدترین‌های دیجی‌کالا: سه تلفن هوشمند رده‌بالا و دو تلفن هوشمند میان‌رده در این لیست حضور دارند. یکی از این میان‌رده‌ها حسابی توجه ما را به خود جلب کرده. هواوی با آنر ۵X، بسیاری مشخصه‌های گوشی‌های پرچم‌دار را در یک دستگاه خوش‌قیمت جمع کرده. در ادامه‌، ۵ تا از پربازدیدترین گوشی‌های دیجی‌کالا را می‌بینیم. با ما همراه باشید.

۱) ال‌جی G5
در بازار فعلی دو تلفن هوشمند داریم که در بخش پشتی به دوربین دوتایی مجهز شده‌اند. یکی‌شان ال‌جی G5‌ است که از قضا در دیجیکالا مورد استقبال هم واقع شده. طراحی این دستگاه در مقایسه با مدل سال قبلش (LG G4) کاملا دگرگون شده. G5 از دو دوربین در پشت بهره می‌برد و از همه جالب‌تر این‌که یک طراحی ماژولار دارد.
نقد و بررسی ال‌جی G5


۲) سامسونگ گلکسی S7 Edge
گلکسی S7 اج ، بدون اغراق از بهترین اندرویدی‌های بازار است. قیمت این دستگاه، روزبه‌روز مناسب‌تر می‌شود. با این‌حال اگر فکر می‌کنید که قیمت این تلفن هوشمند هنوز زیاد است و البته گوشی ارزان‌تری می‌خواهید، گلکسی S7 هم گزینه‌ی مناسبی است.
نقد و بررسی گلکسی S7 اج

 


۳) ال‌جی K10
اگر به‌دنبال یک تلفن هوشمند ارزان‌قیمت هستید، بد نیست نیم‌نگاهی به سری K ال‌جی داشته باشید. یکی از بهترین گوشی‌های این سری K10 است. با خرید این محصول، یک گوشی ۵٫۳ اینچی با نمایشگر HD نصیب‌تان می‌شود. دوربین اصلی این گوشی ۱۳ مگاپیکسلی است و خوشبختانه در آن از اندروید مارشملو استفاده شده.
نقد و بررسی ال‌جی K10


۴) سامسونگ گلکسی نوت ۵
شاید فکر کنید در حالی‌که کم‌کم نوت ۷ دارد به بازار می‌آید صحبت از نوت ۵ دیر باشد. اما اشتباه نکنید؛ نوت ۵ هنوز هم یکی بهترین اندرویدی‌های بازار است. اگر یک گوشی شیک و پرقدرت می‌خواهید نوت ۵ گزینه‌ی خوبی به‌حساب می‌آید. بعد از گذشت یک سال، نوت ۵ در کنار S7 و S7 Edge از بهترین‌های سامسونگ به‌حساب می‌آید.
نقد و بررسی گلکسی نوت ۵


۵) هواوی آنر ۵X
مگر می‌شود از خوش‌قیمت بودن صحبت کرد ولی از هواوی حرفی نزد. آنر ۵X یکی از جدیدترین گوشی‌های برند آنر است. این دستگاه تقریبا اکثر مشخصات یک گوشی پرچم‌دار را دارد. آنر ۵X به ما گوش‌زد می‌کند که اکثر ما داریم بیش از حدی که لازم است برای خرید یک تلفن هوشمند خرج می‌کنیم.
نقد و بررسی هواوی آنر ۵X


مطلب محبوب‌ترین‌ گوشی‌های موجود در دیجی‌کالا (۴ شهریور ۹۵) برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

محبوب‌ترین‌ گوشی‌های موجود در دیجی‌کالا (۴ شهریور ۹۵)


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog