آموزش کار با افزونه سئو All in One SEO-بخش 8

موضوع آموزش سئو امروز: All In One SEO Pack
سلام دوستان؛ در ادامه آموزش، به بررسی قسمت های پیکربندی بخش تنظیمات پیشرفته پرداخته ایم. توجه داشته باشید که این تنظیمات، در نسخه رایگان است و شاید امکانات اضافی در نسخه حرفه ای نیز باشد که به بررسی امکانات نسخه حرفه ای نپرداخته ایم.
همانند هر بخش دیگری که در وردپرس شاید بارها با آن روبه رو شویم یک بخش پیشرفته در افزونه هاست. اینبار نیز در افزونه سئو All In One SEO Pack نیز یک بخش پیشرفته داریم.
همانطور که بارها در مورد توضیحات متا توضیح داده ایم. هنگامی که شما یک نوشته را در وبسایت خود قرار میدهید باید در دو خط که حدودا 160 حرف داشته باشد توضیح کوچکی از آن ارائه دهید.
اینکار چه اهمتی میتواند داشته باشد؟
خب اول اینکه گوگل میبیند که شما به نوشته های خود اهمیت زیادی میدهید پس شما را بهتر از کسانی میبیند که اینکار را انجام نمیدهند. ثانیا گوگل برای اینکه کیفیت جستجوی خود را بیشتر کند وبسایت های با کیفیت را به کاربران خود معرفی میکند. کافیست که گوگل با این همه عظمت فقط یک هفته وبسایت هایی را برای نتایج جستجو ی کاربران خود در دسترس قرار دهد که هیچ ربطی به نتیجه هیچ ربطی به موضوع جستجو نداشته باشد و این طوری است که گوگل ظرف همین یک هفته درصد بزرگی از سهم خود در بازار جستجو را به راحتی از دست میدهد. حال که گوگل میخواهد کیفیت بیشتری را دراختیار کاربران خود قرار دهد شما نیز باید به گوگل اعلام کنید کیفیت های مورد نظر گوگل را رعایت میکنید و ارائه میدهید و به این شکل روی وبسایت شما دست میگذارد و تقدیم کاربران میکند.
حال توضیحات متا را باید برای هر نوشته به صورت جداگانه بنویسید. اما به شکلی گوگل از این نوشته ها استفاده میکند. هنگامی که در گوگل دست به جستجو بزنید در زیر عناوین آبی رنگ، یک نوشته های سیاه دو خطی نمایش داده میشود. این قسمت همان توضیحات متا هستند که نوشته های شما را به کاربران معرفی میکنند پس باید اهمیت زیادی برای این قسمت قائل شوید.
 
پیکربندی بخش تنظیمات پیشرفته

 
اجتناب از استفاده از خلاصه متن در بخش توضیحات
هنگامی شما یک نوشته دارید افزونه میتواند جملات ابتدایی را با طول حرف 160 عدد، برای توضیحات متا قرار دهد. از آن طرف اگر برای نوشته های خود توضیحات متا مینویسید که با طرز نوشتن آن آشنا میشود. لازم است تیکک این گزینه را بردارید. اما اگر برای نوشته های خود توضیحات متا نمینویسید و تمایل دارید که افزونه 160 حرف اول نوشته ها را به عنوان توضیحات متا انتخاب کند تیک این قسمت را بزنید.
 
تولید خودکار توضیحات
در کنار ویرایگشر وردپرس که برای نوشته ها در دسترس قرار گرفته است شما میتوانید با افزونه توضیحات متای نوشته ی خود را که در بالاتر توضیح داده شد را بنویسید حال اگر میخواهید افزونه از آنها به عنوان توضیحات متای نوشته های شما استفاده کند تیک این گزینه را بزنید.
 
اجرای کدهای کوتاه در تولید خودکار توضیحات
اگر برای افزونه تعریف شده باشد تا از کدهای خود در تولید توضیحات متا استفاده کند میتوانید این گزینه را فعال کنید.
 
حذف توضیحات برای شمارنده صفحه
این گزینه توضیحات متا را در وبسایت شما پس از نوشته ها حذف میکند. بدین ترتیب از ترکاری شدن مطالب شما در نظر گوگل جلوگیری میشود.
   3 روش سریع برای دریافت لایک های بیشتر در فیس‌بوک با استفاده از وردپرس
هرگز توضیحات بلند را کوتاه نکن
به طور پیش فرض در صفحه ی گوگل توضیحات متای مشکی که در زیر عناوین آبی رنگ دیده میشوند 160 حرف طول دارند. حال اگر بیشتر از این باشد در صفحه نیز نمایش داده نمیشود. برای همین اگر شما توضیحات متای بیشتر از 160 حرف داشته باشید افزونه آن را خودککار کوتاه میکند پس بهتر است همیشه در این بازه حروفی توضیحات متای خود را نگارش کنید. از طرفی اگر میخواهید توضیحات متای بیشتری بنویسید و افزونه آن را کوتاه نکند تیک این گزینه را بزنید.
 
فیلدهای متای نوشته محافظت نشده
این گزینه را تیک نزنید در صورتی که نیاز ندارید تا از راه دور و با نرم افزارهای سوم به انتشار نوشته در وبسایت وردپرسی خود بپردازید. یک پروتوکل در وردپرس ایجاد شده است که از طریق دروازه های امنی شما را مجاز میکند که با نرم افزارهای موبایل و یا ویندوز خود به انتشار نوشته های خود به طور مستقیم در وبسایت وردپرسی خود بپردازید. حال اگر اگر شما ههم از این قابلیت ها استفاده میکنید تیک این گزینه را بزنید تا اجازه را دوباره برقرار کنید. اگر نمیخواهید این اجازه را صادر کنید یا نیازی به این قابلیت ها ندارید این گزینه را رها کنید.
 
Redirect Attachments to Post Parent:
این گزینه یک کار اساسی دارد. هنگامی که شما از تصاویر و دیگر فایل های رسانه ای در نوشته های خود استفاده کنید و درای لینک باشند با تیک زدن این گزینه، تمامی آنها به همان نوشته ای که خود تصاویر در آن قرار گرفته اند لینک داده میشوند و کاربر با کلیک روی آن به آن صفحه منتقل میشود.
 
بخش دوم تنظیمات

 
برگه های مستثنی
برگه های محروم یا مستثنی از زیر اهرم افزونه سئو، به این شکل هستند که شما آدرس آنها را مینویسید و اعلام میکنید که افزونه سئوی این صفحات را بر عهده نداشته باشد. مثلا اگر انجمن دارید میتوانید این قسمت را برای سئو غیر فعال کنید چون انجمن بخش محتوایی وبسایت شما نبوده و غالبا نیازی به سو ندارد و اصلا بخش محتوای آن بررسی نخواهد شد. پس اگر صفحه ای دارید که نمیخواهید سئو شود آدرس آن را به صورت کامل یعنی همراه آدرس وبسایت خود بنویسید. اگر چند صفحه دارید نیز میتوانید با علامت کاما ( , ) آنها را جداگانه بنویسید.
 
سربرگ های اضافه نوشته
اگر میخواهید برای نوشته های خود از کدهای اضافی در هدر استفاده کنید میتوانید آنها را در اینجا درج کنید. کدی که در این قسمت درج میکنید برای تمامی نوشته های شما به صورت خودکار درج خواهد شد. کدهایی که در این قسمت میتوانید استفاده کنید میتواند HTML ، جاوااسکریپت و جی کوئری باشد.
   چگونه یک صفحه بهتر, برای لغو اشتراک خبرنامه خود داشته باشید؟
سربرگ های اضافه برگه
اگر میخواهید برای نوشته های خود از کدهای اضافی در هدر استفاده کنید میتوانید آنها را در اینجا درج کنید. کدی که در این قسمت درج میکنید برای تمامی نوشته های شما به صورت خودکار درج خواهد شد. کدهایی که در این قسمت میتوانید استفاده کنید میتواند HTML ، جاوا اسکریپت و جی کوئری باشد.
 
سربرگ های اضافه سرمقاله
هر کدی که در این قسمت درج کنید به هدر سرمقاله یا همان صفحه خانگی که شما در بخش تنظیمات > خواندن آن را در حالت ثابت یا نمایش نوشته های تازه قرار داده اید افزوده میشود. کدهایی که در این قسمت میتوانید استفاده کنید میتواند HTML ، جاوا اسکریپت و جی کوئری باشد.
 
سربرگ های اضافی برگه بلاگ
هر کدی که در این قسمت درج کنید به هدر بخش وبلاگ وبسایت شما در بخش تنظیمات > خواندن آن را در حالت نمایش نوشته های تازه قرار داده اید افزوده میشود. کدهایی که در این قسمت میتوانید استفاده کنید میتواند HTML ، جاوا اسکریپت و جی کوئری باشد.
 


   تمامی فصل های آموزش سئو All In One SEO Pack
منبع: فریش تم – ارائه دهنده: آموزش سئو وردپرس – آموزش ووکامرس – آموزش امنیت وردپرس

آموزش کار با افزونه سئو All in One SEO-بخش 8


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog