رونمایی از آلبوم موسیقی “هنوزم سرپام”

رونمایی از آلبوم موسیقی « هنوزم سرپام »

هرمزگانی دات نت ، آلبوم موسیقی «هنوزم سرپام» به آهنگسازی و خوانندگی غلامرضا صنعتگر از تولیدات جدید مرکز موسیقی حوزه هنری، عصر دیروز شنبه ششم شهریور ماه با حضور تعدادی از شاعران و مدیران فرهنگی در تماشاخانه مهر تهران رونمایی ‌شد.
 
این آلبوم موسیقی شامل ۱۱ قطعه موسیقی با شعرهایی از مجید ذاکری، اهورا ایمان، مریم فتاحی و شبنم عراقی نژاد است که از بین این قطعات، ۳ قطعه دارای موسیقی محلی است.
 
صنعتگر با بیان اینکه ۱۳ سال گذشت تا بگویم هنوز هم سر پام ؛۱۳سال طول کشید و با سختی های زیادی سپری شد. با بیماری با بی‌مهری، اما امروز عزیزانی را در اینجا می بینم که مدیون محبت و لطفشان هستم.
 
قطعه «میشه ضامنم بشی» معروف ترین قطعه اجرا شده رضا صنعتگر که بارها از رسانه‌های صدا و سیما پخش شده است نیز در این آلبوم وجود دارد و این هنرمند هرمزگانی این قطعه را در این برنامه اجرا نمود.
 
آهنگسازی ۸ قطعه از آلبوم «هنوزم سرپام» را رضا صنعتگر و باقی قطعات را سید محسن حسینی، محمد آرام باش و مرحوم ابراهیم منصفی انجام داده اند و همچنین بابک معافی، فرید یزدان فر، عمران طاهری و رضا صنعتگر تنظیم این کار را برعهده داشته اند. بهنام و بابک شهرکی، راشا تقی پور و احسان جوادی نیز میکس و مستر آلبوم «هنوزم سرپام» را انجام داده اند.
 
در این محفل شعر و موسیقی ماهانه به غیر از شعرخوانی اساتید مطرح و شاعران و ترانه سرایان جوان کشور، برنامه های متنوع  فرهنگی دیگری نیز وجود دارد.
 
منبع : پایگاه حوزه هنری

 
نوشته رونمایی از آلبوم موسیقی “هنوزم سرپام” اولین بار در هرمزگانی دات نت پدیدار شد.

رونمایی از آلبوم موسیقی “هنوزم سرپام”


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog