افتتاح پایگاه بهداشتی علامرودشت

لامــــرود به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان لامرد؛ در آیین گشایش این پایگاه بهداشتی عبدالله حسینی، فرماندار لامرد،احمدی زاده معاون فرماندار،احمدی معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان و جمعی از مسوولان شهرستانی حضور داشتند.
حسینی فرماندار لامرد با تشکر از مجموعه بهداشت و درمان شهرستان اظهار داشت؛طرح تحول نظام سلامت به همراه برجام و اقتصاد مقاومتی سه طرح بزرگی است که در کنار سایر فعالیت های خوب دولت تدبیر و امید در حال انجام و پیگیری است.
وی افزود: کارهای بزرگ دیگر هم است اما اشاره به این موضوع کردم به این دلیل که طرح تحول نظام سلامت برای اولین بار است که اجرا می شود و این بخش در واقع بخشی از همان امنیت روحی و روانی است.
فرماندار لامرد در آیین افتتاح این پروژه قول مساعد جهت تامین اعتبار محوطه سازی آن را دادند.
در ادامه احمدی معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان لامرد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گرانقدر دولت و خیر مقدم خدمت فرماندار لامرد و هییت همراه اضهار داشت : کلنگ ساخت پایگاه بهداشتی علامرودشت در شهریور ماه سال گذشته به زمین زده شد.
وی اظهار داشت: پروژه ای که قرار است افتتاح شود پایگاه بهداشتی نام دارد که به لحاظ ساختمانی ۱۰۹ مترمربع زیربنا و با اعتبار۱۲۰ میلیون تومان که۸۰ میلیون تومان از اعتبارات دولتی و ۴۰ میلیون آن توسط خیر محترم تامین گردید.
احمدی به بخش‌های موجود در پایگاه بهداشتی علامرودشت نیز اشاره کرد و گفت : این پایگاه بهداشتی با 2 بهورزخانم و با ارائه خدمات بهداشتی درمانی جهت ارتقا سطح سلامت به مردم شریف علامرودشت خدمت می کند.
احمدی گفت:ساختمان این پایگاه شامل بخش‌های مختلف بهداشتی از قبیل اتاق مامایی ، بهداشت خانواده ، مراقبت از سالمندان ،جوانان ، مراقبت از مادران باردار می باشد و با تحت پوشش قرار دادن ساکنین شهر علامرودشت به جمعیتی حدود 4500 نفر خدمات بهداشتی ارایه می‌دهد .
نوشته افتتاح پایگاه بهداشتی علامرودشت اولین بار در سایت خبری شهرستان خنج پدیدار شد.

افتتاح پایگاه بهداشتی علامرودشت


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog