حل دغدغه ای به نام زود انزالی

حل دغدغه ای به نام زود انزالی

زود انزالی، مشکلی که برخی از مردها با آن روبرو هستند و یا حداقل در روزهای قبل از ازدواج و تجربه ی اولین رابطه جنسی لحظاتی  به آن فکر کرده اند.

از آنجاییکه در جامعه ما صحبت کردن در مورد مسایل جنسی اغلب با شرم و حیا همراه بوده،  طبعاً آموزش های جنسی صورت خوشی نداشته و گاهی فرد روشِ  درستی برای برخورد با  عارضه جنسی خود ندارد.

یعنی ممکن است فقط احساس کند که به زود انزالی دچار است و در واقع چنین مشکلی نداشته باشد. به هر حال نگران نباشید زیرا این یک بیماری مهلک نیست و با روشهای ساده ای قابل درمان است، زیرا عمده درمان به مسایل روانی بر میگردد.

از دلایل بروز زود انزالی میتوان به استفاده از سیگار و قلیان اشاره کرد،  یکی دیگر از دلایل بروز این عارضه عدم توجه به پیشنوازی در شروع رابطه جنسی میباشد، بهتر است بیست دقیقه از وقت خود را به لمس کردن و نوازش و ماساژ بدون انجام دخول بگذرانیم تا علاوه بر کنترل هیجان یک رابطه عاطفی رویایی را نیز تجربه کنیم.

وجود استرس و نداشتن آرامش را با نفس های عمیق برطرف کرده و با کسب ِ  تمرکز بر روند مسلط باشیم.

استفاده از کاندوم و انجام تمرینات ماهیچه های لگن نیز بسیار موثر است.

و در پایان باید این مطلب را بدانیم که زنان معمولاً دیرتر از مردان ارضا میشوند و مردها بایستی به نوعی مسولیتِ این تطابق و همزمانی را بر عهده گیرند.

مطالب بیشتر آموزش قلاب بافی جوراب بزرگسالان آموزش روش بافت کمربند چند زنجیره آموزش ریپ دوزی در ابتدای بافت چین پلیسه آموزش تصویری لباس بافتنی دخترانه
نوشته حل دغدغه ای به نام زود انزالی اولین بار در نیو حرف سایت جامع آموزشی پدیدار شد.

حل دغدغه ای به نام زود انزالی


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog