آموزش کار با افزونه سئو All in One SEO-بخش 9

موضوع آموزش سئو امروز: All In One SEO Pack
سلام دوستان؛ در ادامه آموزش، به بررسی بخش مهمی با نام کلمات کلیدی وبسایت پرداخته ایم. کلمات کلیدی در نوشته های وردپرس نقشی اساسی را بازی میکنند. هنگامی شما در حال ارائه یک نوشته هستید مطمئنا یک موضوع دارید که درباره آن به صحبت و نگارش پرداخته اید. مهم نیست که چقدر نوشته های شما طویل هستند اما اگر معقولانه نگارش شده باشند باید یک موضوع را در بر گرفته باشند بنابراین باید شما برای یک نوشته یک موضوع را تشریح کنید.
نمیشود در یک مقاله هم درباره افزونه سئو صحبت کنید و هم درباره افزونه ووکامرس مگر اینکه نگارش حرفه ای خود را انجام داده باشید و اینجاست که نیاز دارید از افزونه سئو استفاده کرده باشید تا کلیدواژه یا ککلمه کلیدی نوشته ی خود را مشخص کرده باشید و به موترو جستجو اعلام کنید پیرامون چه چیزی مطلب ارائه داده اید.
برای اینکه از فرم سنجش کلمات کلیدی در نوشته استفاده کنید باید آن را فعال کنید پس تیک گزینه ی آن را فشار دهید سپس در بخش نوشته های خود مشاهده خواهید کرد که زمینه ی کلمه کلیدی را در اختیار دارید.
 


کلمات کلیدی
کلمات کلیدی که نام های دیگری مانند کلیدواژه یا کلمه کانونی دارد دقیقا همان کلمه ای است که نوشته در حال بحث پیرامون آن است. میتوانید این گزینه را فعال کنید تا افزونه تنظیمات دنباله را به طور خودکار در نوشته ها ایجاد کند.
 
استفاده کردن از دسته بندی برای کلیدواژه های متا
با این گزینه شما این امکان را به افزونه میدهید که دسته بندی ها را را به عنوان کلمات کلیدی اَبَر، برای نوشته ها استفاده کند.
 
استفاده کردن از برچسب ها برای کلیدواژه های متا
با این گزینه شما این امکان را به افزونه میدهید که برچسب نوشته ها را را به عنوان کلمات کلیدی اَبَر، برای نوشته ها استفاده کند.
 
ایجاد کلیدواژه ها به صورت پویا برای برگه ها نوشته و یا بایگانی
در تنظیمات وردپرس برای صفحه اول، در بخش تنظیمات > خواندن، نوع صفحه خانه را میتوان تعیین کرد. حال اگر برای این صفحه، نمایش نوشته های تازه را به جای صفحه ثابت انتخاب کرده اید این گزینه را فعال کنید تا کلیدواژه ها برای نوشته های بایگانی نیز تولید شوند.
 


   تمامی فصل های آموزش سئو All In One SEO Pack
 
منبع: فریش تم – ارائه دهنده: آموزش سئو وردپرس – آموزش ووکامرس – آموزش امنیت وردپرس

آموزش کار با افزونه سئو All in One SEO-بخش 9


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog