دومین همایش بزرگ «زوج های آسمانی» در بندرعباس

جنوبی ها
دومین همایش بزرگ «زوج های آسمانی» در بندرعباس


خبرگزاری شبستان: مسئول واحد خواهران کانون فرهنگی هنری شهید اکبری زاده بندرعباس از برگزاری دومین همایش بزرگ «زوج های آسمانی» به مناسبت سالروز پیوند آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) در این کانون خبر داد.
ریحانه کمالی، مسئول واحد خواهران کانون فرهنگی هنری شهید اکبری زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندرعباس عنوان کرد: به مناسبت سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت زهرا(س)، دومین همایش بزرگ«زوج های آسمانی» در این کانون برگزار می شود.
وی، پاسداشت پیوند آسمانی ازوداج امیرالمومنین علی(ع) و بی بی زهرای مرضیه(س)، یادآوری روایات مرتبط با امر مقدس ازدواج، ترویج فرهنگ ازدواج آسان را از اهداف برگزاری این همایش ذکر کرد و افزود: آگاه سازی زوج های جوان با معیارها ومولفه های سبک زندگی اسلامی، شیوه های همسرداری، شیوه های تربیت فرزند و … از سرفصل های این همایش است.
کمالی، محور همایش را تبیین شیوه های همسرداری و ارتباط  زوجین برشمرد و گفت: این همایش روز شنبه۱۳شهریورماه جاری، بعد از نماز مغرب و عشا با مدیریت حجت الاسلام رحمان پور، مدیر ارتباطات و هماهنگی دفتر نهاد رهبری در دانشگاه هرمزگان در کانون فرهنگی هنری شهیداکبری زاده برگزار می شود.
وی، مولودی خوانی، مسابقات متنوع و اهدای جوایز نفیس به ویژه صحیفه سجادیه را از دیگر برنامه های این همایش عنوان کرد.
 
نوشته دومین همایش بزرگ «زوج های آسمانی» در بندرعباس اولین بار در جنوبی ها دات کام پدیدار شد. و تارنامه جنوبی ها دات کام - مجله موسیقی هرمزگان است

دومین همایش بزرگ «زوج های آسمانی» در بندرعباس


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog