رئیس جمهوری بر لزوم رفع مشکلات مناطق محرومرهرمزگان تاکید کردند

جنوبی ها
استاندار:رئیس جمهوری بر لزوم رفع مشکلات مناطق محرومرهرمزگان تاکید کردند


بندرعباس- ایرنا- استاندار هرمزگان با اشاره به دیداربا رئیس جمهوری، گفت: دکتر روحانی در این دیدار ضمن قدردانی و تشکر از مردم شریف این استان بر لزوم رفع مشکلات مناطق محروم استان تاکید کرد.
[استاندار:رئیس جمهوری بر لزوم رفع مشکلات مناطق محرومرهرمزگان تاکید کردند]
به گزارش خبرنگار ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، جاسم جادری روز سه شنبه اظهار داشت: در این دیدار گزارشی از اقدام و پروژه های دولت تدبیر و امید در هرمزگان ارائه گردید و مقرر شد تا برای اختصاص عوارض آلایندگی و تخصیص اعتبارات رفع محرومیت به هرمزگان پیگیری و اقدام لازم صورت گیرد.
وی ادامه داد: همچنین مسائل و مشکلات و محرومیت های شهرستان بشاگرد نیز در این دیدار مطرح و مورد پیگیری قرار گرفت ومصوبات سفر کاروان تدبیر و امید به استان هرمزگان پیگیری و بررسی شد.
جاسم جادری استاندار هرمزگان به همراه غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان و رسول زرگرپور استاندار اصفهان به طور جداگانه با رییس جمهوری دیدار و گزارشی از اقدام و تصمیم گرفته شده درباره مصوبات سفرهای استانی کاروان تدبیر و امید به این استان ها ارائه کردند.
رئیس جمهوری در این دیدارها که روز سه شنبه انجام شد، با اشاره به منویات و تاکیدات مقام معظم رهبری درباره اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی، بر ضرورت اتمام طرح های نیمه تمام عمرانی و اجرایی و عملیاتی شدن مصوبات سفرهای استانی کاروان تدبیر و امید و همچنین لزوم توجه به گردشگری ، شرکت ها و اقتصاد دانش بنیان به منظور رونق اقتصادی و اشتغالزایی جوانان تحصیلکرده تاکید کرد.
حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی همچنین در این دیدارها دستور لازم را برای سرعت بخشیدن و اختصاص اعتبارات لازم برای اتمام مصوبات سفر استانی کاروان تدبیر و امید صادر کرد.
نوشته رئیس جمهوری بر لزوم رفع مشکلات مناطق محرومرهرمزگان تاکید کردند اولین بار در جنوبی ها دات کام پدیدار شد. و تارنامه جنوبی ها دات کام - مجله موسیقی هرمزگان است

رئیس جمهوری بر لزوم رفع مشکلات مناطق محرومرهرمزگان تاکید کردند


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog