شهرداری بندرعباس، داماش را در خانه شکست داد

جنوبی ها
شهرداری بندرعباس، داماش را در خانه شکست داد


شهرداری بندرعباس توانست در هفته نخست لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور، داماش گیلان را با نتیجه 2 بر صفر در خانه شکست دهد.
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، نمایندگان هرمزگان عصر امروز در هفته نخست مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور به مصاف حریفان خود رفتند و در گروه دوم این رقابت‌ها تیم شهرداری بندرعباس در ورزشگاه خلیج فارس میزبان تیم داماش گیلان بود.
محمد ربیعی سرمربی تیم شهرداری بندرعباس در این بازی مهدی خسروی‌دوست، مهدی شکوهی، آرام عباسی، سید روح‌الله نعمتی، رضا مردانی، رسول ناصربخت، امیرمحمد عبادزاده، ابوطالب قنبری، مهدی ترکمان(67 کمیل حیدری)، حسین حبیبی(89 محمد اسفندیاری) و فرهاد خیرخواه(81 رضا قیالی) را به بازی فرستاد.
محمد رامین‌اف سرمربی داماش گیلان برای رویاروی با شهرداری بندرعباس مجتبی فرهادی، علیرضا نظیف‌کار، حسین گوهری، آرمین منفرددوست، علی یونسی، حسن رمضانی، احسان راستی، محمد هم‌رنگ، هادی سهرابی(52 مسعود روزبهانی)، محمدهادی یعقوبی (54 مجید هوتن ) و حسین نظری را به خدمت گرفت.
شهرداری که از فصل گذشته لیگ دسته دوم تجربه خوبی دارد به‌خوبی می‌دانست که برای رسیدن به لیگ دسته اول باید از همان ابتدا شروع جنگنده‌ای داشته باشد به‌همین خاطر با به‌صدا در آمدن سوت داور حملات خودش را روی دروازه داماش آغاز کرد.
هنوز شانزده دقیقه از بازی نگذشته بود که شهرداری روی پاس خوب ابوطالب قنبری به مهدی ترکمان و ضربه دقیق این بازیکن صاحب گل شد.
حملات نارنجی پوشان بعد از به ثمر رساندن گل هم تمامی نداشت و در دقایق 26 و 38 نیمه نخست می‌توانست به دو گل دیگر دست یابد اما هر دو موقعیت به تیر دروازه خورد تا نیمه نخست با یک گل به سود شهرداری به پایان برسد.
با شروع نیمه دوم  مشکی و قرمزپوشان داماش بازی بهتری را شروع کردند و به دنبال جبران گل خورده بودند و شهرداری برای اینکه بتواند بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد بعد از این که تا دقیقه 60 اجازه هنرنمایی را به داماش داده بود دوباره بازی را به‌دست گرفت و حملات خودش را روی دروازه مهمان شروع کرد.
در دقیقه 70 بازی مدافعان داماش به انتظار آفساید ایستادند و فرهاد خیرخواه از این موقعیت استفاده کرد و با جا گذاشتن دروازه‌بان گل دوم را برای شهرداری به ثمر رساند.
ربیعی سرمربی شهرداری برای این که به گل‌های بیشتری برسد خط حمله خودش را قوی‌تر کرد و فرهاد خیرخواه که خسته شده بود را از بازی بیرون کشید و رضا قیالی را به میدان فرستاد.
قیالی هنوز یک دقیقه از حضورش در زمین نمی‌گذشت که با یک فرار یک پنالتی برای شهرداری گرفت ولی حسین حبیبی نتوانست ضربه پنالتی را به گل تبدیل کند.
شهرداری که خیالش از کسب سه امتیاز راحت شده بود در ده دقیقه پایانی بازی را مدیریت کرد تا در پایان با نتیجه دو بر صفر پیروز این میدان شود و در نخستین بازی سه امتیاز ارزشمند خانگی را به دست آورد.
نوشته شهرداری بندرعباس، داماش را در خانه شکست داد اولین بار در جنوبی ها دات کام پدیدار شد. و تارنامه جنوبی ها دات کام - مجله موسیقی هرمزگان است

شهرداری بندرعباس، داماش را در خانه شکست داد


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog