نشریه ‘رودان بهشت جنوب’ روی گیشه روزنامه فروشی ها رفت

جنوبی ها
نشریه ‘رودان بهشت جنوب’ روی گیشه روزنامه فروشی ها رفت

 رودان- ایرنا- نشریه ‘رودان بهشت جنوب’؛ نخستین نشریه رسمی و تخصصی شهرستان رودان روی گیشه روزنامه فروشی ها رفت.
[نشریه ‘رودان بهشت جنوب’ روی گیشه روزنامه فروشی ها رفت]
به گزارش سه شنبه ایرنا’ درآئینی و با حضور فرماندار، مسئولان و جمعی از نخبگان شهرستان رودان از نخستین شماره نشریه رسمی و تخصصی ‘رودان بهشت جنوب’ رونمایی شد.
فرماندار رودان در این آئین؛ تولد نشریه ‘رودان بهشت جنوب’ را اقدامی مهم، ماندگار و ارزشمند خواند و افزود: با توجه به ظرفیت های منطقه در حوزه رسانه و وجود افراد توانمند؛ خلاء و کمبود یک نشریه رسمی و تخصصی ویژه شهرستان احساس می شد؛ که با تلاش و همت اصحاب رسانه و خبرنگاران توانمند و صاحب نام رودان؛ این مهم محقق شد.
احمد محمودی با اشاره به نقش، اهمیت و جایگاه رسانه در رشد و توسعه همه جانبه جوامع بشری و تنویر افکار عمومی، اظهار داشت: رودان از ظرفیت و توانمندی های عظیمی در حوزه های مختلف برخوردار می باشد که با راه اندازی این نشریه، زمینه رشد و توسعه همه جانبه شهرستان؛ بیش از پیش هموار خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: با انتشار نخستین نشریه شهرستان، شاهد یک کار فرهنگی و رسانه ای عظیمی در رودان بودیم؛ حرکت عظیم و قابل تقدیری که توسط چند جوان این شهرستان شکل گرفت و با همت والای آنان به ثمر نشست.
محمودی ادامه داد: فعالیت یک نشریه تخصصی برای معرفی ظرفیت ها و توانمندی ها، بیان دغدغه های مردمی و عملکرد دولت یکی از ضرورت ها در رودان بود که امروز در سایه الطاف الهی، تلاش و همت جوانان این شهرستان، این مهم محقق شد.
وی اظهار امیدواری کرد: دست اندرکاران این نشریه بتوانند با معرفی ظرفیت ها و توانمندی ها، بیان مشکلات و نارسایی ها و ارائه نقد سازنده در راستای رشد و توسعه همه جانبه شهرستان گام بردارند.
محمودی خاطر نشان کرد: شهرستان رودان دارای نخبگان فرهنگی و رسانه ای زیادی است که می توانند در راستای فعالیت موثر این نشریه همکاری داشته باشند.
وی بیان کرد: تیم رسانه ای شهرستان رودان به دور از مسایل سیاسی فعالیت و رسالت خود را انجام می دهد و انتظار می رود در کنار بیان عملکرد دولت با طرح انتقادات سازنده و بیان مشکلات مردمی؛ مسئولان را در خدمت رسانی هر چه بیشتر یاری کند.
مدیر مسئول نشریه رودان بهشت جنوب نیز در این آئین گفت: وجود یک نشریه رسمی و تخصصی، همواره یکی از خواسته های جامعه فرهنگی، هنری و رسانه رودان بوده که خوشبختانه با حمایت مردم عزیز، نظر مساعد مسئولان، همت و تلاش اصحاب رسانه و قلم شهرستان؛ این مهم محقق شد و نخستین نشریه رسمی و تخصصی شهرستان فعالیت خود را آغاز کرد.
میرزا علیرضا ذاکری افزود: این نشریه با تیم رسانه ای و تخصصی بومی فعالیت می کند و تلاش ما بر این است که 100 درصد مطالب مرتبط با شهرستان رودان باشد.
وی با اشاره به اینکه این نشریه به صورت ماهانه منتشر می شود اضافه کرد: از تمامی نخبگان علمی، سیاسی، فرهنگی، هنری، ورزشی و رسانه ای شهرستان رودان که در هر کجای ایران عزیز هستند دعوت بعمل می آید؛ با مطالب و راهنمایی های خود؛ ما را در تولید و ارائه مطالب پربار و جذاب یاری کنند.
ذاکری با قدردانی از تمامی کسانی که در زمینه راه اندازی این نشریه تلاش کردند؛ افزود: تولد نشریه ‘رودان بهشت جنوب’ محقق نشد جز با همکاری و حمایت های فرهیختگان، هنر دوستان و همچنین مسئولان رودانی از جای جای ایران اسلامی؛ که همواره با حمایت های خود باعث انگیزه و دلگرمی دست اندرکاران این نشریه شدند.
وی خاطر نشان کرد: هم اکنون این نشریه در سطح شهرستان توزیع شده و همشهریان می توانند این نشریه را از دفتر نشریه و یا کتابفروشی حجت واقع در مرکز شهر رودان تهیه نمایند.
نوشته نشریه ‘رودان بهشت جنوب’ روی گیشه روزنامه فروشی ها رفت اولین بار در جنوبی ها دات کام پدیدار شد. و تارنامه جنوبی ها دات کام - مجله موسیقی هرمزگان است

نشریه ‘رودان بهشت جنوب’ روی گیشه روزنامه فروشی ها رفت


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog