ارمنستان




فرهنگ و هنر در ارمنستان


از نظر فرهنگی
کشور ارمنستان
بسیار جمعیت یک دستی دارند اما فرهنگی برگرفته از گرجستان و روسیه و یونان به خوبی در آن مشاهده می شود. بیش از۹۹ درصد از مردم از نژاد ارمنی هستند و به دین مسیحیت (کاتولیک) اعتقاد دارند. این کشور کوچک با جمعیت یک دست خود سرشار از پیوند های درون خانوادگی هست و مردمی بسیار بلند طبع و میهمان نواز دارد.




اگر
کشور ارمنستان
مقصد بعدی سفر شماست پس حتما در پی تجربه طبیعت، تاریخ و فرهنگ غنی این سرزمین در طول سفر با
تور ارمنستان
هستید.
هنر نیز پیشینه پرباری در این کشور تاریخی دارد . اوج هنر باستانی در
ارمنستان
به دلیل موقعیت کوهستانی و صخره ای آن در بناهای صخره ای، صومعه و پیکر تراشی بر سنگ می باشد.
مردم ارمنستان
از دیرباز با تئاتر آشنا بودند. شاید بتوان علت این امر را به یونانیان باستان و علاقه وافرشان به هنر نمایش جست وجو کرد.


بهترین زمان سفر به ارمنستان


به دلیل نوع موقعیت جغرافیایی
ارمنستان
این کشور آب و هوای کوهستانی دارد. در زمستان کوه های برفی اش گردشگران زمستانی را به سوی خود می کشاند و در تابستان طبیعت زیبایی کوه های آرارات و قفقاز. پس بهترین زمان سفر با تور ارمنستان برای گردشگران از ماه می تا ژوئن (اردیبهشت تا خرداد) وسپتامبرتا اکتبر(شهریور و مهر) می باشد.



غذا و رستوران در ارمنستان


مسلما در سفر به
ارمنستان
یکی از مواردی که نباید نگران آن باشید غذا در طول سفر می باشد. چرا که همزیستی فرهنگی مردمان ارمنی با ایرانیان باعث ایجاد شباهت های بسیاری در زمینه غذا و فرهنگ شده است. انواع رستورانهای ايتاليایی، چينی، مکزيکی، لبنانی و البته رستورانهای ايرانی وجود دارد. از جمله رستوران ایرانی آریا و شیروان و یا رستوران سنتی آرارات که حتما امتحان کنید. سالاد بسیار لذیذ هوناکان، کباب ماهی ، املت روسی، خاش (شبیه کله پاچه ایرانی)، زاوراپلاف از جمله
معروف ترین غذاهای ارمنی
می باشد.


خرید در ارمنستان


خرید محبوب ترین بخش هر سفر بخصوص برای بانوان می باشد. در ارمنستان می توانید علاوه بر تولیدات محلی فروشگاه های نمایندگی برندهای معروف دنیا را ببینید. دو بازار معروف در ارمنستان؛ بازر ورنیساج که درآن انواع صنایع دستی محلی و فروشگاه های برند دنیا وجود دارد و دیگری بازار شوکا می باشد که محلی برای علاقه مندان به میوه ها و سبزیجات و انواع مواد خوراکی می باشد.در سفر با
تور ارمنستان
حتما از این بازار ها دیدن نمایید .




از همه موارد بالا که بگذریم جاذبه های
گردشگری ارمنستان
نیز دربین علاقه مندان جایگاه خاص خود را دارد. از رصدخانه کاراهونج، صومعه های معروف تاتو، خور ویراپ و معبد گارنی تا جاذبه های طبیعی زیبایش یعنی دریاچه سوان و شهر دلیجان معروف؛ همه و همه لحظات به یاد ماندنی را برای شما رقم می زند.
در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر در خصوص
جاذبه های گردشگری ارمنستان
بگوییم.


ارمنستان


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog