آموزش کار با افزونه سئو All in One SEO-بخش 10

موضوع آموزش سئو امروز: All In One SEO Pack
سلام دوستان؛ بخش دیگری که در افزونه گنجانده شده است یک گزارشگر از فعالیت ها و عملکرد وبسایت وردپرسی است. البته در این قسمت میتوان تنظیمات مختلفی نیز انجام داد. هر چند که این تنظیمات که در چه مقیاس هایی انجام شود دقیقا به هاستی که شما برای وبسایت خود تهیه کرده اید بستگی دارد.
برای دسترسی به بخش عملکرد کافیست از منوی افزونه بخش عملکرد را انتخاب کنید.



پس از بازکردن این قسمت یک تب وجود دارد که بخش تنظیمات عملکرد را بر عهده دارد.



افزایش محدودیت حافظه
با مقدارهایی که در این بخش وجود دارد شما میتوانید مقدار فضای اجرای PHP را برای وردپرس خود تغییر دهید. البته میتوانید این گزینه را روی مقدار پیش فرض سیستم ه همان ظرفیت پیش فرض هاست است قرار دهید.
افزایش زمان اجرا
هنگامی که بخواهید یک فایل حجیم را مستقیم از پنل وردپرس خود بارگذاری کنید مانند یک افزونه از مخزن وردپرس، هنگامی که شما اقدام به نصب مستقیم افزونه از قسمت افزودن در بخش افزونه مینمائید اگر با افزونه حجیم روبرو شوید که اتفاقا تصاویری نیز به همراه خود دارد ممکن عملیات نصب آن طول بکشد. در این صورت اگر این زمان اجرا روی زمانی باشد که کمتر از زمان مورد نیاز نصب افزونه مورد نظر باشد بنابراین عملیات انجام نمیپذیرد. از طرفی این محدودیت به این دلیل اعمال شده که هکر ها میتوانند با طول کشیدن این زمان، از دروازه ای که از مخزن وردپرس به وبسایت وردپرسی شما باز شده برای نفو استفاده کنند به همین دلیل با محدودیت های زمانی که طراحی شده اند میتوانید امنیت وبسایت خود را از لبه ی بخش نفوذ دور کنید.
بازنویسی اجباری
هنگامی که افزونه هایی در وبسایت خود نصب میکنید که اقدام به انجام تغییراتی در خود وردپرس و دیگر قسمت ها میکنند این افزونه سئو میتواند از این کار جلوگیری کند فقط کافیست این گزینه را فعال کنید تا بازنویسی دوباره تغییراتی که نباید انجام میشد صورت بگیرد.
بخش وضعیت سیستم
در این قسمت نیز شما میتوانید مشخصاتی از سیستم وردپرس خود، هاست خود، و در کل آمار سخت افزاری و نرم افزاری کلی را بدست آورید. همچنین در این بخش افزونه های عال و غیر فعال به طور مجزا فهرست شده اند.
   تمامی فصل های آموزش سئو All In One SEO Pack
منبع: فریش تم – ارائه دهنده: آموزش سئو وردپرس – آموزش ووکامرس – آموزش امنیت وردپرس

آموزش کار با افزونه سئو All in One SEO-بخش 10


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog