عالم اهل سنت: آل سعود یک رژیم سفاک است

به گزارش اویس ، مولوی امان الله برزگر ضمن تبریک فرا رسیدن ایام ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه الزهرا(س) به فاجعه منا در سال گذشته اشاره کرد و افزود: در این حادثه که با بی تدبیری آل سعود و عدم مدیریت صحیح این رژیم خودکامه صورت گرفت تعداد زیادی از مسلمانان از کشورهای مختلف جان خود را از دست دادند.
وی این بی تدبیری آل سعود را مسبوق به سابقه دانست و افزود: در موارد متعدد مشاهده شده است که آل سعود اهمیتی برای حفظ امنیت جان و مال زائران بیت الله الحرام قائل نیست و این مساله لزوم تغییر در مدیریت مناسک حج و سپردن آن به همه کشورهای مسلمان را به اثبات می رساند.
امام جمعه اهل سنت سمیع آباد با اشاره به جنایت های آل سعود در کشور های مختلف و حمایت آنها از گروههای تکفیری اظهار داشت: دیگر زمان آن رسیده است که حکام این رژیم سفاک به خود آیند و دست از جنایات خود بردارند و بیش از این به کیان سرزمین های اسلامی ضربه نزنند.
وی با اظهار تاسف از اینکه امسال زائران ایرانی با سیاست های غرض ورزانه آل سعود قادر به انجام مناسک حج نیستند، تصریح کرد: بسیاری از کسانی که سالیان سال منتظر بوده اند تا موعد حجشان فرا برسد امسال با اقدامات خصمانه آل سعود از این فریضه الهی محروم شده اند و امید است این مشکلات به زودی حل شود و شاهد آن باشیم که ملت مسلمان ایران بتوانند به خانه خدا مشرف شوند.
نوشته عالم اهل سنت: آل سعود یک رژیم سفاک است اولین بار در اویس پدیدار شد.

عالم اهل سنت: آل سعود یک رژیم سفاک است


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog