در تلاش برای حضور در لیگ برتر هستیم

جنوبی ها
بندرعباس- ایرنا- سرپرست هیات هاکی هرمزگان از انجام یک برنامه ریزی دقیق و حساب شده و تلاش برای فراهم سازی زیرساختهای لازم به منظور حضور نماینده ای از استان در لیگ برتر باشگاه های کشور خبر داد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، جهانگیر حاجی زاده پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به کمبودهای مربوط به این رشته ورزشی در هرمزگان، اظهار داشت: با وجود فراهم نبودن زیرساختهای لازم از جمله خانه هاکی در استان، این رشته از علاقمندان خاصی در هرمزگان برخوردار است.
وی با بیان اینکه با بخش خصوصی در حال رایزنی در جهت ساخت خانه هاکی در هرمزگان هستیم، خاطرنشان کرد: هم اکنون کار تهیه و طراحی نقشه ها در حال پیگیری و انجام است و به زودی ساخت این مجموعه آغاز می شود.
حاجی زاده بیان داشت:در راستای رشد و توسعه هاکی هرمزگان، تمام تلاش کادر مدیریتی هیات استان در کنار دیگر برنامه ها ، حضور تیمی از استان در لیگ برتر است که در این مسیر نیازمند حمایت هر چه بیشتر مسئولان حوزه ورزش و علاقمندان به این رشته ورزشی هستیم.
نوشته در تلاش برای حضور در لیگ برتر هستیم اولین بار در جنوبی ها دات کام پدیدار شد. و تارنامه جنوبی ها دات کام - مجله موسیقی هرمزگان است

در تلاش برای حضور در لیگ برتر هستیم


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog