سهمیه داوری هرمزگان به سایر استان ها تعلق دارد

جنوبی ها
یک داور فوتبال استان هرمزگان از پایمال شدن حقوق داوری در این رشته پرطرفدار ورزشی در استان هرمزگان انتقاد کرد.


هادی رئیسی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: مدت 12 سال در عرصه مقدس داوری قضاوت می‌کنم و روسای زیادی از ابتدا تاکنون در عرصه فوتبال دیدم اما در این مدت اخیر واقعاً ورزش فوتبال در هرمزگان مظلوم واقع‌شده است.
وی با بیان اینکه در بخش داوری فوتبال در هر جای کشور که حضور داشته باشی هیات فوتبال و کمیته داوران آن استان برای پیشرفت داوران جوان خود دست به هر تلاشی می‌زنند تا به جایگاه مناسبی در کمیته داوران  فوتبال و فوتسال برسند، تصریح کرد: تا جایی که در حال حاضر مشاهده می‌کنیم استان تهران، فارس، بوشهر، خوزستان و بسیاری از استان‌های دیگر داورانی دارند که اگر داوری به سن بازنشستگی برسد، سریعاً کمیته داوران آن استان جایگزین برای آن داوران دارد ولی در هرمزگان متأسفانه این‌طور نیست و شرایط بالعکس تمامی استان‌های سراسر کشور است.
رئیسی با اشاره به اینکه این موضوع به نبود روابط عمومی مناسب هیات فوتبال و کمیته داوران استان با فدراسیون فوتبال بازمی‌گردد، خاطرنشان کرد: متأسفانه چندی پیش اتفاق نادری در هیات فوتبال استان رخ داد که به‌جرات می‌توانم بگویم که این اتفاقات  فقط در استان هرمزگان رخ می‌دهد و آن‌هم معرفی کردن داوران برای مسابقات فوتسال بود.
این داور درجه‌یک ملی ادامه داد: هیات فوتبال استان و کمیته داوران هرمزگان، شاهین عباسی داوری از استانی دیگر برای مسابقات فوتسال کشور معرفی کرده‌اند.
وی بابیان اینکه سؤال من از مسئولان هیات فوتبال و کمیته داوران استان این است که  چرا و به چه دلیل این اتفاق رخ‌داده است، اضافه کرد: آیا در هرمزگان داور جوان با استعداد و درجه‌یک و ملی نداریم که از استان دیگر داور معرفی می‌شود و یا این اقدام شما چه فایده و سودی برای داوری استان دارد.
رئیسی اذعان کرد: جالب‌تر این‌که رئیس هیات فوتبال عنوان کرده این داور آمده هیات فوتبال هرمزگان خودش را معرفی کرده درحالی‌که اگر داوری از استان هرمزگان برود استان دیگر و درخواست معرفی به فدراسیون کند، واقعاً او را به کشور معرفی می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: در تماسی که با رئیس کمیته داوران استان داشتم جهت رسیدگی به این موضوع، در جواب من گفتند بروید حراست و بازرسی فدراسیون و هرجایی که دوست دارید، شکایت کنید.
رئیسی در پایان گفت: از مسئولان هیات فوتبال می‌خواهم اعلام کنند که چه کسانی و چه اشخاص پشت این قضیه قرار دارند که شما با قاطعیت می‌گویید، بروید شکایت کنید؛ واقعاً داوری که در گرما 50درجه در سراسر استان قضاوت می‌کند و در یک سال اخیر هیچ حق قضاوت دریافت نکرده، حقش این‌چنین ظلم بزرگی است.
نوشته سهمیه داوری هرمزگان به سایر استان ها تعلق دارد اولین بار در جنوبی ها دات کام پدیدار شد. و تارنامه جنوبی ها دات کام - مجله موسیقی هرمزگان است

سهمیه داوری هرمزگان به سایر استان ها تعلق دارد


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog