فیلمسازهرمزگانی نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم جشنواره AOF آمریکا

جنوبی ها
بندرعباس- ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از نامزدی یکی از فیلمسازان شاخص این استان برای دریافت جایزه بهترین فیلم جشنواره ACTION ON FILM آمریکا خبر داد.


به گزارش چهارشنبه شب خبرنگار ایرنا، علیرضا درویش نژاد با تبریک این موفقیت به هنرمندان استان، اظهار داشت: محمد رضا رکن الدینی، فیلمساز شاخص هرمزگانی است که برای دریافت این جایزه از سوی هیات داوران نامزد شده است.
وی افزود: هیات داوران بخش سینمای ایران دوازدهمین دوره جشنواره بین المللی ACTION ON FILM امریکا اسامی نامزدهای بخش مسابقه سینمای ایران این دوره از جشنواره را اعلام کرد که طی آن محمدرضا رکن الدینی در بخش فیلم کوتاه تجربی برای فیلم ‘من در محدوده ادراک’ نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم شد.
وی افزود: این جشنواره با هدف برقراری ارتباط حرفه ای و مفید میان فیلمسازان و صنوف مختلف در سینما به شکل جهانی برگزار می گردد و طبق قوانین جشنواره تنها آثاری امکان حضور در این جشنواره را دارند که به هیچ وجه نگاه سیاسی و سیاه نمایی از ایران نداشته باشند.
لازم به ذکر است، دوازدهمین دوره جشنواره ACTION ON FILM از دوم تا10 سپتامبر 2016 ( 12 تا بیستم شهریورماه امسال ) در امریکا در حال برگزاری است.
جشنواره فیلم Action On Film امریکا دوازدهمین سال خود را در حالی برگزار می کند که برای نخستین مرتبه بخش خاصی را به فیلم های ایرانی اختصاص داده است .
نوشته فیلمسازهرمزگانی نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم جشنواره AOF آمریکا اولین بار در جنوبی ها دات کام پدیدار شد. و تارنامه جنوبی ها دات کام - مجله موسیقی هرمزگان است

فیلمسازهرمزگانی نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم جشنواره AOF آمریکا


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog