هیات رییسه علوم پزشکی گراش، پیام تسلیت صادرکرد




در پی درگذشت، خیّر نام آشنای ایران اسلامی، جناب حاج شیخ احمد انصاری گراشی(ره)، هیات رییسه دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گراش، در پیامی، این مصیبت بزرگ را تسلیت گفت.
متن پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
 ان کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذوالجلال و الاکرام
 فقدان و عروج ملکوتی کوه سخاوت و نیک اندیشی و جلوه ی گرانبهای انسانیت و معرفت، جناب آقای حاج شیخ احمد انصاری(ره) ، غمی است بسیار عظیم که نه تنها خانواده ی محترم و معزز آن انسان وارسته، بلکه تمام مردم شهرستان گراش و مردم تمام نقاط ایران، انانی که از خدمات ارزشمند این وارسته ی بزرگ بهره مند شده اند را عزادار کرد.
با کدامین قلم میتوان آنهمه کارهای خیر این انسان بزرگ را در سراسر ایران اسلامی به تحریر درآورد.
درود و رحمت خدا بر او که در تمام کارهای خیر حتی یکبار هم نام خود را بر ساخته های خود ننهاد و تمام کارهای خیر خود را به نام معصومین(علیهما السلام) مزین کرد.
صلوات و سلام ملائکه بر روح پاک آن بزرگ مردی که با تواضع  زیست و با عشق به محمد و آل محمد دست به کارهای خیر بزرگی در سراسر ایران زد.
ساخت بیمارستان امیرالمومنین علی (علیه السلام) گراش، ساخت دانشگاه علوم پزشکی امام جعفر صادق( علیه السلام گراش)، حسینیه اعظم این شهرستان ، و هزاران کارهای خیر بزرگ در سراسر ایران ، گوشه ای از خدمات این مرحوم است که قطعا ذخیره ی قیامت ایشان خواهد بود.
مجموعه ی بزرگ علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گراش، این مصیبت عظمی را به خانواده معزز آن انسان وارسته، مردم شریف و قدرشناس شهرستان گراش و ملت شریف ایران تسلیت عرض نموده ، برای آنمرحوم علو درجات و رحمت و غفران واسعه را مسئلت دارد.
هیات رییسه دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گراش
بیست و یکم شهریورماه هزار و سیصد و نود و پنج
مصادف با نهم ذی الحجه سنه ۱۴۳۷ هجری قمری



تاریخ نگارش خبر: ۲۱/شهریور/۱۳۹۵ – ۵۸ بازدید

Source Article from http://medical.gerums.ac.ir/?p=6123 هیات رییسه علوم پزشکی گراش، پیام تسلیت صادرکرد
اخبار – دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گراش
نوشته هیات رییسه علوم پزشکی گراش، پیام تسلیت صادرکرد اولین بار در سایت خبری شهرستان خنج پدیدار شد.

هیات رییسه علوم پزشکی گراش، پیام تسلیت صادرکرد


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog