پیکر شیخ احمد انصاری به قطر منتقل می‌شود



هفت‌برکه (گریشنا): با وجود آمادگی مردم و مسئولین شهر گراش برای برگزاری مراسم تشییع شیخ احمد انصاری، با تصمیم خانواده تشییع جنازه فقط در قطر برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار گریشنا با اعلام خبر درگذشت شیخ احمد انصاری جلسه‌ای در فرمانداری گراش برگزار شد و شورای اسلامی شهر گراش برای برگزاری مراسم درخور شأن این مردم بزرگ در شهر گراش اعلام آمادگی کرد. با توجه به گفتگوهای چند سال پیش محل مناسبی نیز برای دفن در نظر گرفته شده بود. اما با اعلام روابط عمومی حسینیه اعظم گراش و نماینده شیخ احمد در شهر گراش، جسد شیخ احمد انصاری با تصمیم خانواده‌اش به قطر منتقل خواهد شد و تنها مراسم ختم در گراش برگزار می‌شوذ.
به گزارش روابط عمومی حسینیه اعظم گراش، مجلس ختم این نیک‌اندیش بزرگ از روز سه‌شنبه ۲۳ شهریور لغایت پنج‌شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ صبح و عصر در حسینیه اعظم گراش برگزار خواهد شد.

پیام تسلیت هیات رییسه دانشکده علوم پزشکی گراش
بخش عمده فعالیت‌های شیخ احمد در حوزه علوم پزشکی و خدمات درمانی متمرکز بود. هیات رییسه دانشکده علوم پزشکی گراش یکی از نخستین مراکزی بود که با ارسال پیام تسلیت درگذشت بانی خیر دانشکده و بیمارستان گراش را تسلیت گفت : « فقدان و عروج ملکوتی کوه سخاوت و نیک اندیشی و جلوه ی گرانبهای انسانیت و معرفت، جناب آقای حاج شیخ احمد انصاری(ره) ، غمی است بسیار عظیم که نه تنها خانواده ی محترم و معزز آن انسان وارسته، بلکه تمام مردم شهرستان گراش و مردم تمام نقاط ایران، انانی که از خدمات ارزشمند این وارسته ی بزرگ بهره مند شده اند را عزادار کرد.»
 
در بخش دیگری از این پیام آمده است:‌ «ساخت بیمارستان امیرالمومنین علی (علیه السلام) گراش، ساخت دانشگاه علوم پزشکی امام جعفر صادق( علیه السلام گراش)، حسینیه اعظم این شهرستان ، و هزاران کارهای خیر بزرگ در سراسر ایران ، گوشه ای از خدمات این مرحوم است که قطعا ذخیره ی قیامت ایشان خواهد بود.
مجموعه ی بزرگ علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گراش، این مصیبت عظمی را به خانواده معزز آن انسان وارسته، مردم شریف و قدرشناس شهرستان گراش و ملت شریف ایران تسلیت عرض نموده ، برای آنمرحوم علو درجات و رحمت و غفران واسعه را مسئلت دارد.»



  ارسال مطلب به دوستان
  Print This Post


















Source Article from http://www.gerishna.com/archives/59075 پیکر شیخ احمد انصاری به قطر منتقل می‌شود
گریشنا | خبر و فرهنگ در گراش
وابسته به موسسه فرهنگی هنری هفت برکه گراش

نوشته پیکر شیخ احمد انصاری به قطر منتقل می‌شود اولین بار در سایت خبری شهرستان خنج پدیدار شد.

پیکر شیخ احمد انصاری به قطر منتقل می‌شود


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog