آموزش کار با افزونه سئو All in One SEO – بخش 12

موضوع آموزش سئو امروز: All In One SEO Pack
سلام دوستان؛ یکی دیگر از قسمت های این افزونه مربوط به شبکه های اجتماعی و داده هایی است که در این شبکه ها قرار میگیرد. در واقع شما میتوانید بازتابی را برای شبکه های اجتماعی تنظیم کنید که اگر نوشته های شما را انتشار و بازتاب دادند به بهترین نحو ممکن اینکار انجام شود. حال اگر میخواهید با افزونه All In One SEO Pack این کار را انجام دهید بهتر است شناخت کاملی از اجزای آن بدست آورید.
تنظیمات کلی و همگانی که در اینجا برای تنظیمات شبکه های اجتماعی در نظر گرفته شده است کمک میکند تا برای اطلاعاتی که توسط شبکه های اجتماعی که غالبا فیسبوک مورد استفاده قرار میگیرند تنظیمات بهتری را پیاده کنیم.
 
تب تنظیمات توضیحات متای شبکه های اجتماعی Social Meta
 
 
 
 
 
تنظیمات کلی
 

 
اجرا کردن کدهای کوتاه در عنوان
در عناوینی که در شبکه های اجماعی استفاده میشود اگر برچسب های این گونه عبارات نیازی به هماهنگی با الگوریتم نوشته های شبکه های اجتماعی داشته باشد افزونه میتواند کدهای کوتاه آن را اعمال کند. پس اگر این گزینه را تیک بزنید افزونه مطمئن میشود تا کدهایی که در صفحات و نوشته ها اجرا شده است با توضیحات خواسته شده شبکه های احتماعی نیز وفق پیدا کند و اجرا شود.
 
اجرا کردن کدهای کوتاه در توصیف
این گزینه نیز همانند گزینه قبلی، کدهای گوتاه استفاده شده در توضیحات را در توضیحات مربوط به شبکه های اجتماعی اجرا میکند.
 
ایجاد خودکار توصیفات OG
هنگامی که برای نوشته های خود توضیحات متا قرار نداده باشید. افزونه به طور خودکار از 160 حرف خلاصه که همان متن ابتدایی افزونه است را برای توضیحات Open Graph در نظر میگیرد.
 
تنظیمات صفحه اصلی

استفاده از عنوان و توصیف AIOSEO
اگر در تنظیمات همگانی، عنوان و توضیحات صفحه اصلی وبسایت خود را برای افزونه سئو تعریف کرده اید و این گزینه را تیک بزنید، افزونه عنوان صفحه اصلی وبسایت شما و توضیحات را به شبکه های اجتماعی جستجو شده در گوگل مرتبط میکند.
 
نام وبسایت
همان نامی که برای شناسایی وبسایت شما از آن استفاده میشود. خب هر وبسایت یا تیمی باید یک نام داشته باشد. شما اینجا این نام را بنویسید. این نام همان عنوانی است که افزونه در بخش عنوان نوشته ها در کنار عنوان نوشته قرار میدهد.
 
عنوان صفحه نخست
برای اینکه صفحه نخست وبسایت خود را تنظیم کنید میتوانید از این زمینه استفاده کنید. دقت کنید که عنوان صفحه اصلی وبسایت شما میتواند با نام وبسایت تشابه یا تفاوت داشته باشد.
 
توصیف صفحه نخست
همانند عنوان صفحه نخست میتوانید توضیحی برا صفحه نخست وبسایت خود در نظر بگیرید. دقت داشته باشید این توضیحات، در شبکه های اجتماعی استفاده میشوند.
 
تصویر صفحه نخست
میتوانید برای تصویر صفحه اول وبسایت خود یک تصویر سفارشی در نظر بگیرید تا تصویر وبسایت شما در شبکه های اجتماعی باشد.
 
تنظیمات تصویر

انتخاب OG: سورس تصویر
شما میتوانید تصویری را که برای نوشته استفاده میشود را در این قسمت انتخاب کنید. انتخاب های شما عبارت اند از تصویر پیش فرض، تصویر شاخص، اولین تصویر پیوست شده، اولین تصویر درون محتوا، اولین تصویر از زمینه سفارشی (برای نوشته های سفارشی)، تصویر نویسنده و یا اینکه اولین تصویر در دسترس.
 
استفاده از پیش فرض اگر تصویری یافت نشد
میتوانید تیک این گزینه را بزنید تا از یک تصویر پیشفرض که برای نوشته درج شده است استفاده شود. البته اگر نوشته های شما تصویر شاخص دارند نیازی نیست از این گزینه استفاده کنید.
 
OG پیش فرض: تصویر
میتوانید تصویر پیش فرض را توسط این گزینه، برای نوشته انتخاب کنید.
 
عرض تصویر پیش فرض
و
ارتفاع تصویر پیش فرض
با این گزینه ها میتوانید ابعاد تصویر را تغییر دهید و از ابعاد سفارشی استفاده کنید.
 
استفاده از فیلد سفارشی برای تصویر
اگر از زمینه سفارشی برای نوشته استفاده میکنید میتوانید نام آن را اینجا ذکر کنید تا برای حالت Open Graph نیز استفاده شود.
 
   تمامی فصل های آموزش سئو All In One SEO Pack
منبع: فریش تم – ارائه دهنده: آموزش سئو وردپرس – آموزش ووکامرس – آموزش امنیت وردپرس

آموزش کار با افزونه سئو All in One SEO – بخش 12


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog