آموزش کار با افزونه سئو All in One SEO – بخش 13

موضوع آموزش سئو امروز: All In One SEO Pack
سلام دوستان؛ ادامه آموزش افزونه سئو All In One SEO Pack را با ما باشید. این بخش نیز ادامه مبحث تنظیمات شبکه های اجتماعی در افزونه سئو All In One SEO Pack است. بخش دوم به شبکه های اجتماعی مهم که فیسبوک است و بعد از آن توئیتر است که باید برای نوشته های خود تنظیمات لازم برای نوشته های فیسبوک را نیز تنظیم کنید. البته در این بخش نیز نیاز به ایجاد دسترسی یا اپلیکیشن مجوز است که در نوشته ی بعدی میتوانید آموزش آن را مشاهده نمائید. اما تنظیمات این بخش
 
لینک پروفایل های اجتماعی

لینک پروفایل های اجتماعی
لینک هر حساب را در یک خط و حساب بعدی را در خط بعدی درج کنید. شبکه های اجتماعی که پشتیبانی میشوند: فیسبوک، توئیتر، لینکدین، گوگل پلاس و اینستاگرام
شخص یا سازمان
اگر شرکت هستید میتوانید حساب های اجتماعی شرکت خود را درج کنید و در غیر اینصورت میتوانید از حساب شخصی خود استفاده کنید.
نام همراه
اسم کسی را در این قسمت درج کنید که صاحب شبکه های اجتماعی یاد شده است.
 
تنظیمات فیسبوک

آی دی مدیریت فیسبوک
شناسه مدیر فیسبوک خود را باید بسازید تا به افزونه اجازه دهید نوشته های شما را در شبکه های اجتماعی انتشار دهد. برای اینکار لازم است تا در فیسبوک اپلیکیشن حساب خود را بسازید. سپس مشخصات آی دی آن را در اینجا درج کنید.
 
  آموزش ایجاد اپلیکیشن در فیسبوک
 
نوع Object فیسبوک
میتواند نوع Open Graph یا نمودار شکل نوشته های خود را روی بلاگ، وبسایت و یا مقاله تنظیم کنید. کاربرد این نوع عنصر به نوع وبسایت شما بستگی دارد.
ایجاد اتوماتیک تگ های مقاله
هنگامی که نوشته های شما عناصر یک مقاله را نیز داشته باشد افزونه میتواند به طور خودکار از کلمات کلیدی، دسته بندی ها یا برچسب نوشته هایی که در این سه نوع نوشته قرار گرفته باشند ایجاد میشود.
 

فعال کردن متتای فیسبوک برای
با این گزینه، افزونه ی سئو برای تولید دسته بندی ها از کلمات کلیدی نوع نوشته هایی که شما انتخاب کرده اید برای توضیحات نمودار شکل یا Open Graph استفاه میکند.
نمایش ناشر فیسبوک روی مقاله
با وارد کردن آدرس صفحه فیسبوک خود در اینجا، شما میتوانید نوشته های خود را در صفحه فیسبوک لینک کنید. البته دقت داشته باشید که این فرایند فقط برای نوع نوشته های مقاله در فیسبوک کاربرد دارد. بخش نوع Object فیسبوک
نمایش نویسنده فیسبوک روی مقاله ها
اگر این گزینه را فعال کنید نوشته های شما میتواند مختص نویسنده ای که دارای پروفایل فیسبوک است باشد. به این ترتیب هر نویسنده در نمودار شکل، برای نوشته ی خود در فیسبوک به عنوان نویسنده ی آن نوشته شناسایی میشود.
نوع Object نوشته
برای اینکه تنظیمات یاد شده مانند لینک دهی نوشته ها در فیسبوک به صفحه فیسبوک نویسنده، میبایست اینجا نوع عنصر نوشته ها را روی مقاله قرار دهید تا یک نوشته مهم محسوب شود.
نوع Object برگه ها
درست همانند نوع عنصر نوشته ها در بند پیشین، نوع عنصر برگه ها را نیز روی مقاله قرار دهید تا همانند نوشته در نموار شکل، برگه ها نیز در نمودار شکل یا Open Graph به صفحه نویسنده ینک شوند.
 
تنظیمات توئیتر

کارت توئیتر پیش فرض
کارت توئیتر را توضیح دادیم و به این معنی در نظر گرفتیم که یک نوشته خلاصه همراه یک تصویر را کارت توئیتر در نظر میگیریم. کارت های توئیتر میتواند ویدیو و یا هر رسانه ی دیگری بجز تصویر نیز باشد. این کارت ها ترافیک را به وبسایت های شما سرازیر میکنند پس حتما از این قابلیت استفاده کنید.
نمایش نویسنده توئیتر
کارت های توئیتری که از نوشته های نویسنده ها ارسال میشود، میتواند نام توئیتر آنها را نیز به همراه داشته باشد. پس اگر نویسنده ها حساب کاربری توئیتر دارند. حتما نام کاربری آنان را در بخش کاربران وارد کنید سپس این گزینه را فعال کنید.
دامنه توتیر
آدرس URL وبسایت خود را اینجا درج کنید تا همراه کارت های توئیتر ارسال شود.
 

اسکن کردن متای Social
این آنالیزگر به شما اجازه میدهد در نوشته های خود که برای شبکه اجتماعی فیسبوک ارسال میشود دنبال برچسب های متای تکراری گشته و آنها را پیدا کرده و نسبت به رفع آنها اقدام کنید.
 
   تمامی فصل های آموزش سئو All In One SEO Pack
منبع: فریش تم – ارائه دهنده: آموزش سئو وردپرس – آموزش ووکامرس – آموزش امنیت وردپرس

آموزش کار با افزونه سئو All in One SEO – بخش 13


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog