آموزش کار با افزونه سئو All in One SEO – بخش 16

موضوع آموزش سئو امروز: All In One SEO Pack
سلام دوستان؛ افزونه سئو All In One SEO Pack یک افزونه بسیار مهم است و هنگامی که شما تمایل دارید تا از تنظیماتی که روی وبسایت خود انجام داده اید یا پیکربندی های انجام شده در افزونه یک نسخه پشتیبان تهیه کنید و این اطلاعات را برون بری کنید میتوانید از ابزاری که خود افزونه برای این کار در دسترس ما قرار داده است استفاده کنیم.
برای شروع کار با این قسمت میتوانید در پیشخوان وردپرس و در منوی افزونه سئو All In One SEO Pack روی گزینه ورودی گیرنده و خروجی دهنده، کلیک کنید تا به بخش مروبط به آن وارد شوید.
برون بری اطلاعات افزونه همان پیکربندی ها و تنظیماتیست که روی افزونه انجام داده اید به هر نحوی که نیاز پیدا کنید تا دوباره افزونه را پیکربندی کنید، میتواند اینبار با درون ریزی این اطلاعات، پیکربندی های انجام شده را به راحتی بازیابی کنید.
 
 
 
 
 
 
 
ورودی گیرنده و خروجی دهنده

وارد کردن
اگر قبلا تنظیمات این افزونه را برون بری نموده اید میتوانید این گزینه را برای درون ریزی تنظیمات سابق استفاده کنید.
 
صادر کردن تنظیمات
نوع پیکربندی ها را برای برون بری انتخاب کنید. اطلاعات نوشته ها و پیکربندی کلی افزونه
پیکربندی کلی افزونه میتواند شامل نقشه وبسایت، اطلاعات ثبت شده برای شبکه های اجتماعی، فایل روبات، ویرایگشر فایل ( دو فایل Robots.txt و .htaccess) ، ورودی گیرنده و خروجی دهنده ، مسدود کننده روبات های بد و عملکرد باشد.
از دکمه “ صادر کردن ” برای برون بری یا Export اطلاعات استفاده کنید.
 
همچنین میتوانید با دکمه “ وارد کردن ” اطلاعات سابق را که قبلا برون بری نموده اید را درون ریزی یا Import کنید.
 
اما شما زمانی نیاز به این اطلاعات پیدا میکنید که بخواهید افزونه را به نسخه حرفه ای و یا نسخه جدیدتر بروز رسانی کنید. همچنین اگر وبسایت خود را نیز عوض کردید و تغییری در قالب و یا هر بخش دیگری انجام دادید میتوانید از برون بری و درون ریزی اطلاعات در افزونه استفاده کنید.
 

   تمامی فصل های آموزش سئو All In One SEO Pack
منبع: فریش تم – ارائه دهنده: آموزش سئو وردپرس – آموزش ووکامرس – آموزش امنیت وردپرس

آموزش کار با افزونه سئو All in One SEO – بخش 16


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog