آموزش کار با افزونه سئو All in One SEO – بخش 17


موضوع آموزش سئو امروز: All In One SEO Pack

سلام دوستان؛ خش مهمی از هر وبسایت را امنیت آن تشکیل میدهد. افزونه سئو All In One SEO Pack نیز فکری برای این راهکار اندیشیده است. همانطور که میدانید امروزه برای آسانی استفاده از ابزارها و دستیابی به نتیجه های با آمار بسیار کلان، برای خیلی از فعالیت ها از روبات استفاده میکنند. حتی اخبرا واشنگتن پست برای توئیت های خود در توئیتر جهت پوشش لحظه ای اخبار المپیک ریو اقدام به استفاده از ربات نموده است که وظیفه دارند در روز 600 بار توئیت داشته باشند. خب ابزارهای بسیار دیگری نیز دارند که با تعریف فعالیت میتوان با هزینه ی اندکی از آنها استفاه کرد.
اسپمر ها یا روبات های بد روبات هایی هستند که میخواهد به وبسایت شما وارد شوند، رمز مدیریت را تحویل به کار گیرنده دهند و یا اینکه در دیدگاه های شما اقدام به درج لینک به وبسایت بکار گیرنده کنند. خب برای خلاص شدن از شر این چنین افزارهایی راه ههای مختلف وجود دارد. در کنار افزونه های کپچا، میتوان آدرس شناسایی شده ی این اسپمرها را در یک لیست سیاه قرار داد تا هرگز دسترسی به وبسایت نداشته باشند.
روش دیگری که برای این کار استفاده میشود استفاده از پروتوکل های امنیتی و پیچیده ای است که اسپمر ها را در همان دم در ورود به وبسایت نگه خواهد داشت. حال شما میتوانید با افزونه سئو All In One SEO Pack این کار را به سادگی یک انتخاب انجام دهید.. برای اینکار کافیست که تیک گزینه ای مربوط به امنیت را بزنید و وبسایت خود را از شر جفنگ ها نجات دهید.
مسدود کردن روبات های بد
در پیشخوان وردپرس با کلیک روی منو All In One SEO Pack و گزینه مسدود کننده روبات های بد، به این قسمت دسترسی پیدا کنید.
خب برای حذف دسترسی و مسدود کردن اسپمرها به وبسایت خود همانند این آموزش عمل کنید.

مسدود کردن روبات های مضر با استفاده از HTPP
این پروتوکل امن دروازه ای برای وبسایت ایجاد میکند که اسپمر ها و روبات ها نمیتوانند حتی به وبسایت وردپرسی شما وارد شوند. هنگامی که روبات های زیادی بخواهند با افزایش فعالیت های نا مفهوم خود استفاده از CPU را در هاست شما افزایش دهند وبسایت شما از دسترس خارج میشود و شما با پیغام 503 که خطای داخلی سرور است روبرو میشوید. پس برای دفع این چنین مشکلاتی این گزینه را فعال کنید.
  پنج انگشت سئو
مسدود کردن مراجعات اسپم با استفاده از HTTP
این گزینه نیز همانند بخش قبلی با پروتوکل خود میتواند روبات ها را از فعالیت در وبسایت شما دور کنند.
بوت های مسدود را پیدا کنید
هنگامی بخواهند به بخش مدیریت سرور دسترسی پیدا کنند پیغام های خطا نمایش داده میشود. این وارد شدن های نا موفق به سرورها بوت مسدود را عنوان میکنند. یعنی عامل نتوانسته به سرور دسترسی پیدا کند. هنگامی شما این گزینه را فعال کنید خود افزونه گزارش هایی از بوت های ناموفق و مسدود را در هین بخش برای شما نمایش خواهد داد.
مسدود کردن روبات های مضر با استفاده از .htaccess
هماطنور که گفتیم میتوان با این فایل به امینت وردپرس کمک زیادی کرد برای همین میتوانید این گزینه را فعال کرده و روبات هایی که به وبسایت شما حمله میکنند به طور خودکار توسط افزونه سئو در فایل .htaccess درج شده و مسدود می شوند.
استفاده از لیست دلخواه برای مسدود کردن
با فعال کردن این گزینه، شما میتوانید لیست روبات هایی را که میخواهید در فهرست سیاه کاربر و فهرست سیاه ارجاع قرار داده و همه را مسدود کنید.

لیست سیاه عامل کاربر
همان User Agent هایی که در ابتدای فایل .htaccess قرار داده می شود را میتوانید در اینجا برای مسدود شدن و ورود به وبسایت درج کنید. هر مورد در یک خط
لیست سیاه Referer
این لیست سیاه که مخصوص ارجاع دهنده ها به وبسایت شما هستند. میتوان با استفاده از این فهرست، وبسایت هایی که به وبسایت شما ارجاع میدهند و معمولا اسپم هستند را مسدود کنید. اگر وبسایت های اسپم به وبسایت شما ارجاع دهند رتبه شما در گوگل سیر نزولی پیش خواهد گرفت.

دوستان، در اینجا تمامی آموزش های افزونه سئو All In One SEO Pack نسخه رایگان، به اتمام رسید. تمامی آموزش ها با سعی ما تفاوتی با کتاب نداشته و صرفا کتاب را برای دسترسی بهتر شما به این سری آموزش ها تهیه نمودیم. البته شیوه شرح کتاب برخی تفاوت ها مانند استفاده از تصاویر را با نسخه منتشر شده در وبسایت دارد. به هر حال آموزش این افزونه سئو نیز به پایان رسید و امیدواریم از این سری آموزش استفاده برده باشید. نظرات خود در باره کتاب را در همان صفحه معرفی کتاب بیان بفرمائید. در هر کدام از بخش های افزونه چنانچه با مشکلی یا سوالی بی پاسخ رو به رو شدید خوشحال میشویم با ما و دیگر کاربران در میان بگذارید.


   تمامی فصل های آموزش سئو All In One SEO Pack

منبع: فریش تم – ارائه دهنده: آموزش سئو وردپرس – آموزش ووکامرس – آموزش امنیت وردپرس

آموزش کار با افزونه سئو All in One SEO – بخش 17


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog