نمایش فیلم‌های فیلمسازان هرمزگانی به‌مناسبت روز سینما

جنوبی ها
رئیس انجمن سینمای جوان هرمزگان از پخش و نمایش فیلم‌های فیلمسازان هرمزگانی در سالن آمفی تئاتر اداره ارشاد جزیره هرمز به‌مناسبت روز سینما خبر داد.


فروزان کهوری‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار داشت: انجمن سینمای جوانان هرمزگان با همکاری امور سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در آستانه روز ملی سینما بر آن است که جهت تمرکززدایی و اشاعه فرهنگ سینما در این روز، اقدام به پخش و نمایش فیلم‌های فیلمسازان هرمزگانی در سالن آمفی تئاتر اداره ارشاد جزیره هرمز خواهد کرد.
وی افزود: ضمن نمایش فیلم در روز سینما با همکاری دو مجموعه ارشاد و سینمای جوان، بسته‌های فرهنگی سینمایی تهیه و به عنوان هدیه ویژه روز سینما به حاضرین تقدیم می‌شود.
رئیس انجمن سینمای جوان هرمزگان عنوان کرد: در همین راستا مقرر شد که امروز به‌مناسبت روز ملی سینما، بلیط به‌صورت نیم‌بها در اختیار عموم قرار گیرد.
کهوری‌نژاد ادامه داد: امیدواریم با تداوم و استمرار حمایت متولیان فرهنگ همواره سایه مهر بر خاک پای این سرزمین هنرپرور گسترانده شود و شاهد تقویت و شکوفایی سینما در ایران به‌ویژه در سینمای فیلم کوتاه باشیم.
وی اضافه کرد: در دنیای امروز، سینما به‌عنوان رسانه‌ای بسیار تاثیرگذار در عرصه‌های مختلف شناخته شده است و می‌توان تاثیر سینما را در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی را بسیار واضح مشاهده کرد.
رئیس انجمن سینمای جوان هرمزگان تصریح کرد: خوشبختانه بیشتر کسانی که این روزها در عرصه سینما و عرضه فیلم فعالیت دارند افرادی با اتکا به دانش و تجربه سینمایی هستند.
وی خاطرنشان کرد: فیلمسازان در حوزه فیلم کوتاه نیز با خلق آثار خلاقانه خود باعث ایجاد تغییراتی شگرف پیرامون خود و لایه‌های مختلف جامعه شده‌اند که بسیار امیدوارکننده است و قطعا آینده سینمای فیلم کوتاه در کشور از چشم‌انداز بسیار بالایی برخوردار است و افق بسیار روشنی را در بر خواهد داشت.
نوشته نمایش فیلم‌های فیلمسازان هرمزگانی به‌مناسبت روز سینما اولین بار در جنوبی ها دات کام پدیدار شد. و تارنامه جنوبی ها دات کام - مجله موسیقی هرمزگان است

نمایش فیلم‌های فیلمسازان هرمزگانی به‌مناسبت روز سینما


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog