هرمزگان به جمع 8 تیم برتر مسابقات دانش‌آموزی دختران راه یافت

جنوبی ها
نایب رئیس هیات هندبال هرمزگان گفت: این استان به جمع 8 تیم برتر مسابقات دانش‌آموزی دختران متوسطه اول سراسر کشور راه یافت.


طیبه مرودی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار داشت: هرمزگان به جمع 8 تیم برتر مسابقات دانش آموزی دختران متوسطه اول سراسر کشور راه یافت که این مسابقات اواسط شهریورماه جاری در شیراز برگزار شد.
وی افزود: 17 تیم در این مسابقات حضور داشتند که استان هرمزگان موفق به کسب رتبه چهارم در این مسابقات شد.
نایب رئیس هیات هندبال هرمزگان گفت: سطح مسابقات بسیار بالا بود و ورزشکاران ما نیز عملکرد خوبی را از خود نشان دادند که دلیل آن حضور مستمر در مسابقات خارج از استان و همچنین مربیان کانون‌های هندبال بندرعباس است.
مرودی‌زاده عنوان کرد: در حال حاضر 6 کانون هندبال با مدیریت خانم‌ها جهانگیری و خنفری در بندرعباس در حال فعالیت است که این کانون‌ها به‌زودی افزایش خواهند یافت.
وی اضافه کرد: معاونت محترم تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان نیز در این مسابقات، همکاری خوبی با مجموعه تیم هندبال داشتند و امیدواریم مسؤولان سازمان‌های دیگر نیز با حمایت خود این رشته ورزشی را مورد حمایت قرار دهند و آن را احیا نمایند و باعث گسترش و بالا رفتن سطح مسابقات در این رشته ورزشی شوند.
نایب رئیس هیات هندبال هرمزگان یادآور شد: در این مسابقات خانم‌ها ماه‌نساء روزانه، سیده عسل موسویان، زهرا کرمی، نازنین زارع، یاسمین شاه‌منصوری، حدیث ذاکری، هانیه ذاکری، مهسا رفیعی، زهرا میرزاخانی، محدثه رضاپور، مطهره خادم به‌عنوان بازیکن حضور داشتند و تیم را همراهی کردند و خانم سونیا قریشی سرپرستی و مربیگری تیم مذکور را عهده‌دار بود.
 
نوشته هرمزگان به جمع 8 تیم برتر مسابقات دانش‌آموزی دختران راه یافت اولین بار در جنوبی ها دات کام پدیدار شد. و تارنامه جنوبی ها دات کام - مجله موسیقی هرمزگان است

هرمزگان به جمع 8 تیم برتر مسابقات دانش‌آموزی دختران راه یافت


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog