تلفيق موسيقي جنوبي و اسپانيايي با گروه گامبرون

جنوبی ها
خبرگزاري آريا- خواننده آنسامبل (کنسرت-‌تئاتر) يرما از اجراي گروه موسيقي خود در تهران خبر داد.


به گزارش خبرگزاري آريا، احمد قائد خواننده استان هرمزگان درباره گروه موسيقي خود با نام “گامبرون” گفت: اين گروه، موسيقي تلفيقي جنوبي و اسپانيايي ارائه مي‌دهد و سعي دارد سبک جديدي در موسيقي به وجود بياورد.
اين خواننده افزود: اين گروه شامل هشت نوازنده است و سازهايي همچون گيتار، درامز، تومبا و سازهاي پرکاشن در آن نواخته مي‌شود.
خواننده کنسرت-تئاتر يرما درباره آشنايي خود با گروه يرما بيان کرد: دي ماه سال گذشته در کنسرت ارکستر بادي آرس‌نوا به رهبري آرمين قيطاسي که تحت عنوان شب موسيقي لاتين برگزار شد، شرکت کردم و با اشکان صادقي کارگردان يرما آشنا شدم.
وي افزود: در اين مراسم پيشنهاد خواندن در کنسرت-تئاتر يرما را از طرف کارگردان آن دريافت کردم و به در کنار هانا کامکار ديگر خواننده يرما به اجراي قطعات موسيقي اسپانيايي پرداختم.
خواننده گروه گامبرون درباره فعاليت‌هاي پيشين خود نيز افزود: از سال 1372 با سبک اسپانيش در موسيقي آشنا شدم و شباهت صداي من با “جيپسي کينگ” خواننده اسپانيايي، مرا بيش از پيش به اين فضا نزديک کرد.
نوشته تلفيق موسيقي جنوبي و اسپانيايي با گروه گامبرون اولین بار در جنوبی ها دات کام پدیدار شد. و تارنامه جنوبی ها دات کام - مجله موسیقی هرمزگان است

تلفيق موسيقي جنوبي و اسپانيايي با گروه گامبرون


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog