پنجمین جشنواره مالک اشتر سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان برگزار شد

جنوبی ها
جشواره مالک اشتر در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) بندرعباس با معرفی رده‌های برتر، حوزه ها و پایگاه‌های نمونه برگزار شد.


به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس  وبه نقل از روابط عمومی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، سردار علی ترابی در پنجمین جشنواره مالک اشتر که با حضور جمعی از خانواده معظم شهدا، مدیران برتر و فرماندهان حوزه و پایگاه‌های بسیج هرمزگان برگزار شد، اظهار داشت: انتخاب فرماندهان، مسئولان موفق‌ و معرفی الگوهای سازمانی و رده‌های برتر بسیج و سپاه در سطح استان که در طول یکسال با انجام کارهای گروهی و جمعی موفقیت‌های چشمگیری را کسب کرده‎اند از اهدف برگزاری این جشنواره است.
وی بیان‌داشت: این جشنواره در واقع نتیجه تلاش‎ها و مجاهدت‎هایی است که در سطح سپاه و بسیج استان هرمزگان صورت گرفته که باید مورد تقدیر قرار گیرند.
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان با اشاره به اینکه ما مدیون شهدا و خانواده‌های آنان هستیم، افزود: اگر خون‌های پاک شهدا نبود، امروز شاهد حاکمیت ارزش‌های دین مبین اسلام و پیروزی انقلاب اسلامی نبودیم.
وی با اشاره به جایگاه و نقش شهدا در پیشرفت و تعالی نظام جمهوری اسلامی، تصریح‌کرد: اقتداری که نظام جمهوری اسلامی در دنیا به آن دست یافته، به برکت خون شهدا و در سایه رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
سردار ترابی ابرازداشت: جایگاه و مقام شهدا بر هیچ کس پوشیده نیست زیرا آنها با نثار جان خود از ارزش‌های نظام پاسداری کردند و در پیشگاه خداوند نیز حیات جاودانه دارند.
وی تاکید‌کرد: نقش شهدا در پیروزی انقلاب اسلامی و تامین استقلال کشور، حیاتی و تعیین کننده بوده و باید همواره این نقش گرامی داشته شود .
در این مراسم با تقدیر از رده‌های برتر، پیام سردار جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به رده‌های برتر در جشنواره مالک اشتر سپاه استان نیز قرائت شد.
نوشته پنجمین جشنواره مالک اشتر سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان برگزار شد اولین بار در جنوبی ها دات کام پدیدار شد. و تارنامه جنوبی ها دات کام - مجله موسیقی هرمزگان است

پنجمین جشنواره مالک اشتر سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان برگزار شد


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog