چرا باید از وردپرس استفاده کرد؟

سلام
اغلب افراد این سوال را دارند که چرا باید از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده کنند؟یا اینکه چرا باید سایت خود را به وردپرس منتقل کنم؟اگر این سوال های شماست پس جای خوبی امده اید در اینجا قصد داریم به شما بگوییم که چرا باید از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده کنید. قبل از خواندن این مقاله لبخند هم بزنید
اکثر مردم به اشتباه این فکر را دارند که وردپرس یک پلت فرم وبلاگ نویسی است هرچند که در گذشته همینطور بوده است ولی به مرور زمان تغییر و تحول های زیادی در وردپرس رخ داد و الان سیستم مدیریت محتوای وردپرس به یک سیستم مدیریت محتوای همه کاره تبدیل شده است.شما میتوانید با کمک وردپرس بزرگترین سایت را راه اندازی کنید.یکی از دلایلی که باعث افزایش محبوبیت وردپرس شده این است که از انعطاف بالایی برخورد دار است و با توجه به بررسی هایی که انجام شده است بیش از ۲۳% از سایت های دنیا با وردپرس ایجاد شده اند.
شما میتوانید وردپرس را در ۵ دقیقه نصب کنید که این فرایند معروف به نصب ۵ دقیقه ای هست.
برخی از سایت هایی که با وردپرس راه اندازی شده اند:مجله تایم،گوگل،فیسبوک،سونی،سی ان ان و…
سایت های زیادی هم در ایران هستند که با سیستم مدیریت محتوای وردپرس راه اندازی شده اند مثل:دانلود ها و…
وردپرس به معنای ازادی رایگان است
وردپرس یک نرم افزار رایگان میباشد این بدین معناست که شما به رایگان و بدون پرداخت هزینه ای میتوانید وردپرس را دریافت و نصب کنید و میتوانید هر نوع سایتی که خواستید را راه اندازی کنید.
بخوانید دنبال کردن قسمت دیدگاه پست در وردپرس

در حال حاضر ۲۶۰۰+پوسته و ۳۱۰۰۰+ افزونه رایگان در دسترس شما قرار دارد که به راحتی میتوانید انها را نصب و استفاده کنید.
با توجه به اینکه وردپرس منبع باز است داوطلبان و گروه های بزرگی هستند که به رشد این سیستم کمک میکنند و هرکسی میتواند به وردپرس از طریق پاسخ به سوالات پشتیبانی،طراحی پوسته و افزونه وردپرس،ترجمه وردپرس و… به رشد این سیستم کمک کند.
وردپرس اسان است برای استفاده و یادگیری
وردپرس نسبت به سیستم مدیریت محتوا های دیگر رابط کاربری مناسبی دارد و به راحتی و در کمترین زمان ممکن میتوانید با تمام بخش های این سیستم مدیریت محتوا اشنا شوید.همچنین انجمن ها و سایت های زیادی جهت رفع مشکلات شما با سیستم مدیریت محتوای وردپرس وجود دارد که میتوانید مشکلات خود را در کمترین زمان ممکن رفع کنید.
اسکارپ نیز به شما کمک میکند تا افزونه و پوسته های جدید و کاربردی وردپرس را بشناسید و همچنین به راحتی و اسان تر با سیستم مدیریت محتوای وردپرس کار کنید.
پوسته و افزونه های رایگان
بسیاری از افراد تجربه ای در جهت راه اندازی سایت ندارند ولی این افراد میتوانند بدون داشتن تجربه ای سایت خود را راه اندازی کنند.حالا شاید بگویید که چطور امکان دارد بدون نیاز به هیچ دانشی سایت راه اندازی کرد؟در پاسخ باید به شما عزیزان بگوییم که وردپرس هزارن پوسته و افزونه رایگان دارد که شما میتوانید فقط انها را دریافت و نصب کنید هر پوسته ای که برای سیستم مدیریت محتوای وردپرس بخواهید موجود است :پوسته شخصی وبلاگی،شرکتی،نمونه کار،گالری،فروشگاهی
پوسته های وردپرس امکان سفارشی سازی را دارند و شما میتوانید در کمترین زمان ممکن پوسته را از طریق پنل تنظیمات سفارشی سازی کنید مثلا:تغییر رنگ،بارگذاری لوگو و…
بخوانید نمایش زمان اخرین ورود کاربران در وردپرس

وردپرس فوق العاده انعطاف پذیر است و میتوانید با استفاده از افزونه های موجود قابلیت های بیشتری را به سایت وردپرسی خود اضافه کنید.
وردپرس برای موتور های جستجوگر وردپرس تمام استاندارد ها را رعایت کرده است و با کیفیت بالا ایجاد شده است و همین ویژگی باعث میشود که از دید موتور های جستجوگر رتبه بهتری بگیرید.
همچنین میتوانید با استفاده از افزونه سئو سایت وردپرسی خود را بیشتر برای موتور های جستجوگر بهینه سازی کنید.
جهت بهینه سازی وردپرس میتوانید از افزونه yoast استفاده کنید.( جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این افزونه کلیک کنید )
مدیریت اسان وردپرس شما به راحتی میتوانید وردپرس را مدیریت کنید همچنین شما میتوانید اگر نسخه جدیدتری از افزونه یا پوسته موجود شد از طریق مدیریت وردپرس افزونه یا پوسته مورد نظر خود را بروز رسانی کنید و همچنین اگر نسخه جدید وردپرس در دسترس قرار گرفت شما میتوانید با یک کلیک نسخه وردپرس خود را ارتقا بدهید و از امکانات بیشتری استفاده کنید.
وردپرس امن و مطمئن است
نمیتوان گفت که هیچ سیستمی به طور ۱۰۰% امنیت کامل دارد و نمیتوان ان را هک کرد ولی وردپرس تا انجایی که جا داشته است نکات امنیتی را رعایت کرده است و در هر بروز رسانی اگر مشکلات امنیتی داشته باشد مشکلات را بر طرف میکند و همچنین شما نیز برای افزایش امنیت وردپرس نقش دارید مثلا:استفاده از نام کاربری مناسب،استفاده از کلمه عبور سخت و غیر قابل حدس و…
همچنین افزونه قدرتمندی با نام Sucuri وجود دارد که میتوانید تهدیدات امنیتی را مشاهده کنید و ما استفاده از این افزونه را به شما عزیزان توصیه میکنیم.
بخوانید 5 افزونه برتر وردپرس در زمینه ایجاد یک سایت فروشگاهی

وردپرس از رسانه ها پشتیبانی میکند
شما با کمک وردپرس فقط نمیتوانید متن بنویسید بلکه میتوانید از تصاویر،فایل صوتی،ویدیو استفاده کنید و هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد.
همچنین وردپرس از ویژگی OEmbed نیز پشتیبانی میکند که میتوانید با استفاده از این قابلیت ویدیو های موجود در سایت یوتیوب را در سایت وردپرسی خود به نمایش بگذارید.
وردپرس برای چه سایت هایی مناسب است؟ هیچ محدودیتی وجود ندارد و شما میتوانید هر نوع سایتی که بخواهید را با کمک سیستم مدیریت محتوای وردپرس راه اندازی کنید.
نظر گوگل در مورد وردپرس چیست؟ طبق نتیجه هایی که گوگل در اختیار ما قرار داده است وردپرس در ایران و جهان بهترین سیستم مدیریت محتوا میباشد.(جهت دریافت نتیجه بررسی توسط گوگل به سیستم trends گوگل مراجعه کنید )

اگر میخواهید اخرین نسخه وردپرس را دریافت کنید میتوانید از این صفحه اقدام کنید.
دیدگاه ما در مورد این سیستم مدیریت محتوا:
بی شک وردپرس یکی از قدرتمند ترین سیستم های مدیریت محتوا میباشد که روز به روز در حال گسترش یافتن است. شما عزیزان نیز میتوانید نظرات خود را در مورد سیستم مدیریت محتوای وردپرس در قسمت دیدگاه های این پست ارسال کنید.
امیدوار هستیم که این مقاله برای شما مفید بوده باشه
لبخند هم فراموش نکنید
موفق و پیروز باشید
منبع: اسکارپ

چرا باید از وردپرس استفاده کرد؟


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog