۲۳ هزار دانش آموز لارستانی سال جدید تحصیلی را آغاز کردند/ حضور مسئولان در دبیرستان فرزانگان لار

۲۳ هزار دانش آموز لارستانی سال جدید تحصیلی را آغاز کردند/ حضور مسئولان در دبیرستان فرزانگان لار
با حضور مسئولین  شهرستان زنگ بیش از ۲۸۰ واحد آموزشی تحت پوشش مدیریت آموزش و پرورش لارستان به صدا در آمد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛ در شروع سال تحصیلی جدید صبح امروز طی مراسمی با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، علی اصغر علی پور معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری، حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید مختار موسوی امام جمعه لارستان، محمد فیاض پور معاون اداره کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان، فرماندهان سپاه، انتظامی، قرارگاه پلیس راه جنوب، شهردار و رییس شورای اسلامی شهر لار و تعدادی از رؤسای ادارات شهرستان، زنگ مهر بیش از ۲۸۰ واحد آموزشی تحت پوشش معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش لارستان به صدا درآمد.
مسئولین با حضور در آموزشگاه دخترانه متوسطه اول فرزانگان شهر لار به نمایندگی از ۲۸۰ واحد آموزشی زنگ آغاز سال تحصیلی جدید را به طور نمادین نواختند و بیش از ۲۳ هزار دانش آموز دختر و پسر لارستانی نیز اول مهرماه را جشن گرفتند و با نام خدای تبارک و تعالی در بیش از ۱۳۰۰  کلاس درس حاضر شدند.
امام جمعه لارستان در سخنانی ضمن تبریک سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس وگرامی داشت یاد و خاطره شهیدان در موضوع مهم  علم و علم آموزی به ایراد سخن پرداخت.
حجت الاسلام والمسلمین موسوی اظهار داشت: شما دانش آموزان عزیز بایستی در آغاز سال تحصیلی جدید قدر خودتان را بدانید و در جهت کسب علم و دانش تلاش و کوشش نمایید.
وی خطاب به معلمین و دبیران مدارس هم افزود: جایگاه شما هم مهم است چرا که سرنوشت آینده این دانش آموزان در دستان  شماست پس آنها را خوب آموزش و تربیت کنید.
معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان هم در خصوص علم و علم آموزی سخنانی را مطرح و جزئیات  برنامه های سرشماری نفوس و مسکن سال ۹۵ را برای دانش آموزان و معلمین تشریح کرد.
پیش از این نیز محمد فیاض پور معاون اداره کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان هم آغاز سال تحصیلی را به همه فرهنگیان و دانش آموزان تبریک گفت و به ایراد سخن پرداخت.
سپس دانش آموزان با دریافت یک شاخه گل بصورت منظم از زیر کلام الله مجید عبور کردند و هریک وارد کلاس های درس خود شدند.
قرائت شعر ومقاله توسط دانش آموزان، پخش کلیپ بوی ماه مهر، تجلیل از تعدادی از دانش آموزان نمونه و مراسم گلباران از دیگر برنامه ها ی این مراسم بود.
گفتنی است در این مراسم همچنین زنگ آغاز سرشماری نفوس و مسکن سال ۹۵ نیز زده شد.
اضافه می گردد که مراسم مشابهی نیز در مدارس بخش های اوز، بیرم، جویم، بنارویه، صحرای باغ و شهرها و روستاهای بخش مرکزی با شکوه خاصی برگزار گردید.
نوشته ۲۳ هزار دانش آموز لارستانی سال جدید تحصیلی را آغاز کردند/ حضور مسئولان در دبیرستان فرزانگان لار اولین بار در سایت خبری شهرستان خنج پدیدار شد.

۲۳ هزار دانش آموز لارستانی سال جدید تحصیلی را آغاز کردند/ حضور مسئولان در دبیرستان فرزانگان لار


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog