بزرگداشت هفته دفاع مقدس با حضور کارکنان علوم پزشکی گراش




مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس، با حضور فرماندار، رییس شورای شهر گراش ،ایثارگران  دانشکده علوم پزشکی و خانواده  های آنان به همت دفتر امور ایثارگران دانشکده علوم پزشکی گراش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده، در این مراسم که روز شنبه سوم مهرماه و در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس و بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار شد، دکتر سید جواد محقق معاون توسعه و مدیریت منابع علوم پزشکی ضمن خیر مقدم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرافراز و تجلیل از فداکاری و اخلاص ایثارگران گفت:« ملت ایران هیچگاه رشادت های رزمندگان را فراموش نخواهند کرد و ملت قدرشناس ایران همیشه مدیون این فداکاری ها ست.» 
دکتر سیدجواد محقق در ادامه به بیان خاطره ای از پرتاب اولین موشک از ایران و اصابت آن به بانک الرافدین بغداد توسط دکتر حسن طهرانی مقدم، پدر موشکی ایران پرداخت.
حبیب الله مهرابی رییس شورای اسلامی شهر گراش و از رزمندگان  و یادگار هشت سال دفاع مقدس ، یکی دیگر از سخنرانان این مراسم بود که به بیان خاطرات و شجاعت های رزمندگان اسلام پرداخت.
مهرابی با اشاره به کلمه ی رزمنده گفت:« وقتی از رزمنده نام می برند ،فقط نباید آن کسی که در میدان جنگ است در ذهن بیاید بلکه رزمنده  آن پزشکی هم که در پشت جبهه خدمت می کرد و یا ان پیرزنی که از دارایی خود برای جبهه می فرستاد نیز رزمنده محسوب می شود.
حبیب الله مهرابی در ادامه گفت:« متاسفانه از دفاع مقدس بیشتر جنگ و خونریزی گفته شده است و کمتر به معنویات حاکم در جبهه ها و صفا و صمیمیت رزمندگان سخن به میان آمده است.»

در پایان مراسم به کارکنانِ جانباز و خانواده ایثارگران هدایایی به رسم یادبود اعطا و سپس کارکنان در ضیافت شام حضور یافتند.
دفتر امور ایثارگران دانشکده علوم پزشکی گراش هر ساله بمناسبت هفته دفاع مقدس، و روز جانباز و هفته بسیج ، مراسمی برای بزگداشت روزهای مذکور برگزار می کند.

 


تاریخ نگارش خبر: ۴/مهر/۱۳۹۵ – ۲ بازدید

Source Article from http://medical.gerums.ac.ir/?p=6233 بزرگداشت هفته دفاع مقدس با حضور کارکنان علوم پزشکی گراش
اخبار – دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گراش
نوشته بزرگداشت هفته دفاع مقدس با حضور کارکنان علوم پزشکی گراش اولین بار در سایت خبری شهرستان خنج پدیدار شد.

بزرگداشت هفته دفاع مقدس با حضور کارکنان علوم پزشکی گراش


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog