پنگوئن 4.0 منتشر شد

گوگل پنگوئن یکی از الگوریتم های ضد اسپم گوگل است که بیشترین تاثیر را در جابجایی نتایج گوگل دارد. گوگل اعلام کرد که علت تغییر نتایج گوگل و نوسانات در نتایج گوگل آپدیت جدیدی است که در هسته الگوریتم خود داده است و 200 پارامتر تاثیر گذار در نتایج گوگل را بازبینی و تغییر داده است.

از جمله مواردی که در نتایج جدید گوگل تاثیر دارد تازگی محتوا و بروزرسانی آن است، همچنین گوگل اعلام کرده که همزمان با ارائه الگوریتم پنگوئن 4.0، این الگوریتم جز اصلی هسته الگوریتم گوگل شده و به همین دلیل تاثیر آنی بر روی نتایج گوگل می گذارد و علت اصلی نوسانات اخیر گوگل که در مقاله علت نوسانات نتایج گوگل در روزهای اخیر به آن اشاره کرده بودم مشخص گردید.

الگوریتم پنگوئن به دنبال جریمه کردن وب سایت هایی است که از طریق دریافت لینک ورودی به سایت خود به دنبال فریب گوگل و دستکاری نتایج آن هستند. برای مطالعه بیشتر در مورد الگوریتم پنگوئن می توانید مقاله گوگل پنگوئن چیست را مطالعه نمایید.

با اضافه شدن پنگوئن به الگوریتم های گوگل و تاثیر ناگهانی در نتایج از این پس شاهد نوسانات بیشتری در نتایج گوگل خواهیم بود. با این اتفاق قاعدتا همانطور که در مقاله قبلی اشاره کرده بودم موضوعی به اسم سئو تضمینی کمرنگ خواهد شد و فرآیندها و خدمات سئو به سمتی پیش خواهد رفت که شرکتها به فکر نتیجه گرفتن و بازدید هدفمند از موتورهای جستجو خواهند بود تا نتیجه گرفتن تضمینی در برخی کلمات خاص.
منبع

پنگوئن 4.0 منتشر شد


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog