رییس دانشگاه پیام نور ورامین تغییر کرد


سهراب عسگری به عنوان رئیس جدید دانشگاه پیام نور ورامین منصوب شد
به گزارش سایت پی ان یو نیوز مراسم تکریم و معارفه روسای جدید و قدیم دانشگاه پیام نور قرچک ورامین با حضور حجت‌الاسلام حجت‌اله اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک، جمشیدی رئیس دانشگاه پیام نور استان تهران، مرادی معاون آموزشی، پژوهشی و فرهنگی و مقدم مدیر حراست دانشگاه پیام نور استان تهران در محل دانشگاه پیام نور قرچک برگزار شد.


حجت‌الاسلام علی‌زاده مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور ضمن عرض خیر مقدم به حاضران و میهمانان و با تشکر از زحمات امیرخانی، برای سهراب عسگری ریاست جدید دانشگاه آرزوی موفقیت کرد.


در ادامه رئیس دانشگاه پیام نور استان تهران ضمن تشکر از امیرحسین امیرخانی و آرزوی توفیق برای عسگری ریاست جدید مرکز ورامین، به لزوم بکارگیری توانایی علمی و پژوهشی مجموعه دانشگاه پیام نور در تحقق برنامه‌های اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری اشاره کرد و افق‌های آینده دانشگاه در ارتباط با توسعه تحصیلات تکمیلی و فضای آموزشی را بررسی کرد.


حجت‌الاسلام اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک با اشاره به فلسفه غدیر و نقش آن در هدایت بشریت، امامت و ولایت را ضامن دین بیان کرد و انحراف امروز برخی جوامع اسلامی را ناشی از آن غفلت تاریخی در خصوص مسئله غدیر و امامت دانست.


سپس رئیس جدید مرکز پیام نور قرچک ضمن اظهار مسرت و خوشحالی از حضور در مجموعه پرتلاش دانشگاه پیام نور مرکز ورامین، اظهار امیدواری کرد که در آینده با همکاری و مساعدت کارکنان و اعضای محترم علمی در زمینه رشد و پویایی بیشتر علمی و پژوهشی این مرکز گام‌های بلندتری برداشته شود.

رییس دانشگاه پیام نور ورامین تغییر کرد


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog