قالب چند منظوره وردپرس enfold


قالب چند منظوره وردپرس enfold
سلام دوستان؛
بارها در همیار وردپرس در مورد پوسته های چند منظوره صحبت کردیم. گفتیم چنانچه احتیاج به قالبی دارید که بتوانید با آن وبسایت خود را به حالت های مختلف تبدیل کنید حتما از پوسته چند منظوره استفاده کنید. قالب های چند منظوره قابلیت ایجاد وبسایت های شرکتی، فروشگاهی، شخصی و… را دارند.
در واقع با دریافت یک قالب می توان چندین نوع سایت ساخت. تا امروز در مجموعه ی همیار وردپرس بسیاری از قالب های رایگان و پرمیوم چند منظوره را معرفی کردیم. امروز نیز میخواهیم یکی دیگر از پوسته های چند منظوره به نام  قالب وردپرس enfold را خدمت شما معرفی کنیم.
قالب وردپرس enfold نیز از قالب های معروف و حرفه ای وردپرس است که امکانات فوق العاده نیز دارد. شما می توانید وبسایت خود را به سلیقه ی خود با آن بسازید. اگر موافق باشید با هم به بررسی آن بپردازیم.
قالب چند منظوره وردپرس enfold

همانطور که بر روی تصویر کاور می بینید نوشته شده  قالب وردپرس enfold فقط یک قالب وردپرس نیست! پس حتما امکانات جالبی دارد که چنین شعاری را برای آن در نظر گرفته اند! با هم میبینیم.
شما در مدت زمان بسیار اندکی می توانید  قالب وردپرس enfold را راه اندازی کنید. البته به هر شکلی که خودتان در نظر دارید. در واقع هر مدلی که در ذهن دارید را می توانید با آن اجرا کنید. برخی از ویژگی های منحصر به فرد  قالب وردپرس enfold عبارت است از:

طراحی کاملا واکنش گرا
طراحی رتینا
صفحه ساز فوق پیشرفته
پشتیبانی از شورت کدها
مدیریت سایدبارها
بخش مدیریت عالی
امکان راه اندازی فروشگاه آنلاین و در واقع پشتیبانی از ووکامرس
ساخت سایت چند زبانه
راه اندازی در کمتر از ۲ دقیقه
بهینه سازی فوق پیشرفته
دارای اسلایدرهای استاندارد
پشتیبانی منظم
دارای فرم ساز پیشرفته
۳۱ فایل لایه باز فتوشاپ
و…

در واقع می توان گفت  قالب وردپرس enfold قابلیت هایی فراتر از یک پوسته وردپرسی دارد! به گونه ای که آن را با سیستم مدیریت محتوا شبیه دانسته اند.
چنانچه می خواهید  قالب وردپرس enfold را دریافت کنید و از آن برای ساخت وبسایت خود بهره مند شوید می توانید از مارکت وردپرس خرید کنید.
قالب وردپرس enfold
پیش نمایش    خرید قالب
نوشته قالب چند منظوره وردپرس enfold اولین بار در همیار وردپرس پدیدار شد.

قالب چند منظوره وردپرس enfold


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog